Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.09.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā līdzeklis uzņēmuma attīstībai', 1.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā līdzeklis uzņēmuma attīstībai', 2.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā līdzeklis uzņēmuma attīstībai', 3.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā līdzeklis uzņēmuma attīstībai', 4.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā līdzeklis uzņēmuma attīstībai', 5.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā līdzeklis uzņēmuma attīstībai', 6.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā līdzeklis uzņēmuma attīstībai', 7.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā līdzeklis uzņēmuma attīstībai', 8.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā līdzeklis uzņēmuma attīstībai', 9.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā līdzeklis uzņēmuma attīstībai', 10.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā līdzeklis uzņēmuma attīstībai', 11.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā līdzeklis uzņēmuma attīstībai', 12.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā līdzeklis uzņēmuma attīstībai', 13.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā līdzeklis uzņēmuma attīstībai', 14.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā līdzeklis uzņēmuma attīstībai', 15.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā līdzeklis uzņēmuma attīstībai', 16.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā līdzeklis uzņēmuma attīstībai', 17.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā līdzeklis uzņēmuma attīstībai', 18.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā līdzeklis uzņēmuma attīstībai', 19.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā līdzeklis uzņēmuma attīstībai', 20.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā līdzeklis uzņēmuma attīstībai', 21.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā līdzeklis uzņēmuma attīstībai', 22.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā līdzeklis uzņēmuma attīstībai', 23.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā līdzeklis uzņēmuma attīstībai', 24.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā līdzeklis uzņēmuma attīstībai', 25.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā līdzeklis uzņēmuma attīstībai', 26.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Sabiedrisko attiecību teorētiskā bāze    4
1.1.  Sabiedrisko attiecību jēdziens    4
1.2.  Sabiedrisko attiecību mērķi    5
1.3.  Sabiedrisko attiecību funkcijas    6
1.4.  Sabiedrisko attiecību mērķauditorijas    7
1.5.  Sabiedrisko attiecību lietderība uzņēmumā    8
2.  Sabiedriskās attiecības uzņēmumā „Transsfera DR”    11
2.1.  Uzņēmuma „Transsfera DR” apraksts    11
  Secinājumi    21
  Priekšlikumi    22
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    23
  Pielikums    24
Darba fragmentsAizvērt

Sabiedriskās attiecības Latvijā ir salīdzinoši jauna, aktuāla un perspektīva joma. Pēdējo desmit gadu laikā labu sabiedrisko attiecību veidošanas un uzturēšanas nozīme ir strauji pieaugusi, par ko liecina jaunu uzņēmumu rašanās, kas nodarbojas ar sabiedrisko attiecību pakalpojumu sniegšanu un konsultēšanu.
Uzņēmēji vēl pilnībā nav apzinājušies tās priekšrocības, ko sabiedriskās attiecības var sniegt biznesam, tajā pašā laikā sabiedrisko attiecību veidošanas un uzturēšanas nozīmību arvien vairāk apzinās dažādu iestāžu un uzņēmumu vadītāji.
Attīstīto valstu uzņēmumu prakse rāda, ka uzņēmums veiksmīgi var pastāvēt tad, kad tas ir izveidojis pozitīvu gan savu, gan sava produkta vai pakalpojuma tēlu.
Veiksmīga sabiedrisko attiecību realizēšana ir viena no iespējām uzņēmumam attīstīties, piesaistot arvien vairāk klientus, kvalificētus darbiniekus un radot tēlu, kas simbolizē kvalitāti, uzticamību un profesionalitāti.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants