Vērtējums:
Publicēts: 02.11.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 16 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Pacientu apmācības jeb izglītības nozīme cukura diabēta ārstēšanā', 1.
  • Prezentācija 'Pacientu apmācības jeb izglītības nozīme cukura diabēta ārstēšanā', 2.
  • Prezentācija 'Pacientu apmācības jeb izglītības nozīme cukura diabēta ārstēšanā', 3.
  • Prezentācija 'Pacientu apmācības jeb izglītības nozīme cukura diabēta ārstēšanā', 4.
  • Prezentācija 'Pacientu apmācības jeb izglītības nozīme cukura diabēta ārstēšanā', 5.
  • Prezentācija 'Pacientu apmācības jeb izglītības nozīme cukura diabēta ārstēšanā', 6.
  • Prezentācija 'Pacientu apmācības jeb izglītības nozīme cukura diabēta ārstēšanā', 7.
  • Prezentācija 'Pacientu apmācības jeb izglītības nozīme cukura diabēta ārstēšanā', 8.
  • Prezentācija 'Pacientu apmācības jeb izglītības nozīme cukura diabēta ārstēšanā', 9.
  • Prezentācija 'Pacientu apmācības jeb izglītības nozīme cukura diabēta ārstēšanā', 10.
  • Prezentācija 'Pacientu apmācības jeb izglītības nozīme cukura diabēta ārstēšanā', 11.
  • Prezentācija 'Pacientu apmācības jeb izglītības nozīme cukura diabēta ārstēšanā', 12.
  • Prezentācija 'Pacientu apmācības jeb izglītības nozīme cukura diabēta ārstēšanā', 13.
  • Prezentācija 'Pacientu apmācības jeb izglītības nozīme cukura diabēta ārstēšanā', 14.
  • Prezentācija 'Pacientu apmācības jeb izglītības nozīme cukura diabēta ārstēšanā', 15.
  • Prezentācija 'Pacientu apmācības jeb izglītības nozīme cukura diabēta ārstēšanā', 16.
  • Prezentācija 'Pacientu apmācības jeb izglītības nozīme cukura diabēta ārstēšanā', 17.
  • Prezentācija 'Pacientu apmācības jeb izglītības nozīme cukura diabēta ārstēšanā', 18.
  • Prezentācija 'Pacientu apmācības jeb izglītības nozīme cukura diabēta ārstēšanā', 19.
  • Prezentācija 'Pacientu apmācības jeb izglītības nozīme cukura diabēta ārstēšanā', 20.
  • Prezentācija 'Pacientu apmācības jeb izglītības nozīme cukura diabēta ārstēšanā', 21.
  • Prezentācija 'Pacientu apmācības jeb izglītības nozīme cukura diabēta ārstēšanā', 22.
  • Prezentācija 'Pacientu apmācības jeb izglītības nozīme cukura diabēta ārstēšanā', 23.
  • Prezentācija 'Pacientu apmācības jeb izglītības nozīme cukura diabēta ārstēšanā', 24.
  • Prezentācija 'Pacientu apmācības jeb izglītības nozīme cukura diabēta ārstēšanā', 25.
  • Prezentācija 'Pacientu apmācības jeb izglītības nozīme cukura diabēta ārstēšanā', 26.
  • Prezentācija 'Pacientu apmācības jeb izglītības nozīme cukura diabēta ārstēšanā', 27.
  • Prezentācija 'Pacientu apmācības jeb izglītības nozīme cukura diabēta ārstēšanā', 28.
Darba fragmentsAizvērt

Respondentu atlases principi
Ņemot vērā pētnieciskā projekta mērķi – noskaidrot un analizet, pacientu zināšanas cukura diabēta paškontroles jomā. Anketēšana tika veikta X slimnīcā.
 
Datu iegūšanas tehnika
Pētniecības projektā datu iegūšanai tika izmantota anketēšana. Kopā tika izdalītas 50 aptaujas anketas, no kurām atpakaļ saņemtas 50.
 
Veikto pētījumu metodes
Pētījuma projekta izstrādē tika izmantota kvantitatīva metode – anketēšana. Sagatavotā anketa saturēja 40 jautājumus. Rezultāti attēloti diagramās.

Pētījums tika veikts laikā no 2011. gada 16. februāri līdz 2011. gada 1. maijam.  

Cukura diabēts ir hroniska, endokrīna slimība, ko rada aizkuņģa dziedzera hormona insulīna trūkums un kam raksturīgi traucējumi ogļhidrātu, tauku, olbaltumvielu, ūdens un minerālvielu maiņā – respektīvi visu veidu vielmaiņas traucējumus un patoloģiskas izmaiņas orgānos un audos.

Slimību raksturo virs normas paaugstināts glikozes līmenis asinīs. Cukura diabēta pacienta aizkuņģa dziedzeris insulīnu neizdala, vai arī tas netiek organismā racionāli izmantots. Jebkurā gadījumā šūnas nesaņem glikozi, kas tām nepieciešama enerģijas iegūšanai. Glikoze nenonāk šūnās, bet uzkrājas asinīs un tiek izvadīta ar urīnu. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants