Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.09.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Prezentācija 'Noieta veicināšana uzņēmumā SIA "Eiropas apavi"', 1.
  • Prezentācija 'Noieta veicināšana uzņēmumā SIA "Eiropas apavi"', 2.
  • Prezentācija 'Noieta veicināšana uzņēmumā SIA "Eiropas apavi"', 3.
  • Prezentācija 'Noieta veicināšana uzņēmumā SIA "Eiropas apavi"', 4.
  • Prezentācija 'Noieta veicināšana uzņēmumā SIA "Eiropas apavi"', 5.
  • Prezentācija 'Noieta veicināšana uzņēmumā SIA "Eiropas apavi"', 6.
  • Prezentācija 'Noieta veicināšana uzņēmumā SIA "Eiropas apavi"', 7.
  • Prezentācija 'Noieta veicināšana uzņēmumā SIA "Eiropas apavi"', 8.
  • Prezentācija 'Noieta veicināšana uzņēmumā SIA "Eiropas apavi"', 9.
Darba fragmentsAizvērt

PRIEKŠLIKUMI
Izveidot skrejlapas un informatīvus bukletus par gaidāmajām vai jau esošajām atlaidēm un tos izdalīt cilvēkiem uz ielas vai lielveikalos.
Izveidot par uzņēmumu „Eiropas apavi” informatīvu materiālu, ko varētu piedāvāt vairākiem medijiem sabiedriskās saskares veicināšanai.
„Eiropas apavi” veikaliem vajadzētu piedāvāt tādām pircēju grupām kā studentiem un pensionāriem speciālas atlaides, kaut nelielas.
„Eiropas apavi” veikalos varētu izveidot pircēju aptauju anketas ar jautājumiem par kādu notiekošu akciju, noskaidrojot pircēju domas, ieteikumus un priekšlikumus.
Uzņēmumam „Eiropas apavi” vajadzētu iesaistīties kādu pasākuma sponsorēšanā, tā varētu būt laba iespēja vēl plašākai sabiedrības daļai uzzināt par uzņēmumu, kā arī tā būtu lieliska reklāma uzņēmumam.

Autora komentārsAtvērt
Atlants