Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.06.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Darbības stratēģija viesmīlības nozares konkurences apstākļos Latvijā ', 1.
  • Referāts 'Darbības stratēģija viesmīlības nozares konkurences apstākļos Latvijā ', 2.
  • Referāts 'Darbības stratēģija viesmīlības nozares konkurences apstākļos Latvijā ', 3.
  • Referāts 'Darbības stratēģija viesmīlības nozares konkurences apstākļos Latvijā ', 4.
  • Referāts 'Darbības stratēģija viesmīlības nozares konkurences apstākļos Latvijā ', 5.
  • Referāts 'Darbības stratēģija viesmīlības nozares konkurences apstākļos Latvijā ', 6.
  • Referāts 'Darbības stratēģija viesmīlības nozares konkurences apstākļos Latvijā ', 7.
  • Referāts 'Darbības stratēģija viesmīlības nozares konkurences apstākļos Latvijā ', 8.
  • Referāts 'Darbības stratēģija viesmīlības nozares konkurences apstākļos Latvijā ', 9.
  • Referāts 'Darbības stratēģija viesmīlības nozares konkurences apstākļos Latvijā ', 10.
  • Referāts 'Darbības stratēģija viesmīlības nozares konkurences apstākļos Latvijā ', 11.
  • Referāts 'Darbības stratēģija viesmīlības nozares konkurences apstākļos Latvijā ', 12.
  • Referāts 'Darbības stratēģija viesmīlības nozares konkurences apstākļos Latvijā ', 13.
  • Referāts 'Darbības stratēģija viesmīlības nozares konkurences apstākļos Latvijā ', 14.
  • Referāts 'Darbības stratēģija viesmīlības nozares konkurences apstākļos Latvijā ', 15.
  • Referāts 'Darbības stratēģija viesmīlības nozares konkurences apstākļos Latvijā ', 16.
  • Referāts 'Darbības stratēģija viesmīlības nozares konkurences apstākļos Latvijā ', 17.
  • Referāts 'Darbības stratēģija viesmīlības nozares konkurences apstākļos Latvijā ', 18.
  • Referāts 'Darbības stratēģija viesmīlības nozares konkurences apstākļos Latvijā ', 19.
  • Referāts 'Darbības stratēģija viesmīlības nozares konkurences apstākļos Latvijā ', 20.
  • Referāts 'Darbības stratēģija viesmīlības nozares konkurences apstākļos Latvijā ', 21.
  • Referāts 'Darbības stratēģija viesmīlības nozares konkurences apstākļos Latvijā ', 22.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Uzņēmuma apraksts    4
  Mikro, makro vides analīze    5
  Uzņēmuma mikro vide    5
  Uzņēmuma makro vide    6
  Nozares analīze    6
  Konkurences analīze    6
  Preču aizvietotāju drauds    7
  Konkurences analīze    7
  SVID analīze    8
  Segmentēšana    13
  Mērķtirgus noteikšana    15
  Pozicionēšana    16
  Uzņēmuma “Veiksmes atslēga”    18
  Pircēju rīcības modelis    18
  Uzņēmuma misija, mērķi, stratēģija    19
  Misija    19
  Mērķi    19
  Stratēģija    21
  Secinājumi un priekšlikumi    23
  Izmantotā literatūra    24
Darba fragmentsAizvērt

Darbā ir aprakstīta viesu nama „X” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana. Šī tēma tika izvēlēta tāpēc, ka sabiedrībā arvien lielākā cieņā ir atpūta ārpus mājām, brīvā dabā.
Šī tēma tagad ir ļoti aktuāla, jo pēc Latvijas iestāšanas Eiropas Savienībā tūrismam parādījās plašākas attīstītības iespējas. Tā kā dzīves līmenis valstī pieaug, sakarā ar vispārējo ekonomisko augšupeju, tad cilvēki vairāk līdzekļus atvēl šāda atpūtai. Un sakarā ar ekonomikas attīstību rodas vajadzība plānot uzņēmuma darbību un veikt mārketinga pasākumus.
Lai varētu šo nozari un tirgu pētīt, tiek izvirzīti šādi mērķi:
1.Veikt mikro, makro vides analīzi;
2.Veikt konkurences analīzi;
3.Formulēt uzņēmuma “Veiksmes atslēgu”;
4.Sastādīt rīcības plānu stratēģijas īstenošanai 1 gadam.…

Atlants