Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.10.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Konspekts 'Komunikācijas būtība, veidi, sistēmas, process', 1.
  • Konspekts 'Komunikācijas būtība, veidi, sistēmas, process', 2.
  • Konspekts 'Komunikācijas būtība, veidi, sistēmas, process', 3.
  • Konspekts 'Komunikācijas būtība, veidi, sistēmas, process', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Vispārējā komunikācijas procesa ietvaros mārketinga komunikācijas procesam ir savas īpatnības. Procesa dalībniekam jeb uzņēmumam jāplāno un jāveido komunikācijas ar pircējiem, starpniekiem un dažādām saskarsmes grupām. Turpretī, starpnieki plāno un veido komunikācijas ar pircējiem un saskarsmes grupām. Pircējiem ir mutiskas un rakstiskas komunikācijas ar saskares cilvēku grupām, kā arī veidojas atgriezeniskā saite ar uzņēmumu un starpniekiem.
Mārketinga komunikācijas komplekss ietver četrus veidus :
1. Reklāma;
2. Preču realizācijas stimulēšana;
3. Sabiedriskās saskares;
4. Personiskā apkalpošana.
Reklāma ir produkta virzīšanas izpausme tirgū ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegtās informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību. Reklāmām ir raksturīga maksas forma, tas nozīmē, ka uzņēmums maksā par to, lai viņu reklāma tiktu ievietota kādā plašsaziņas līdzeklī, kā arī masveidība, jo reklāmas var ievietot dažādos plašsaziņas līdzekļos.
Preču realizācijas stimulēšana īslaicīga preču pirkšanas un pārdošanas motivēšanas metožu izmantošana. Preču realizācijas stimulēšanai raksturīga dažādība, kā arī īss termiņš, jo ir atlaides, kuras ir tikai uz vienu dienu, vai arī kuponi, kuri derīgi uz kādu noteiktu laika posmu .

Autora komentārsAtvērt
Atlants