Vērtējums:
Publicēts: 28.12.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Komplekss tūrisma produkts', 1.
  • Eseja 'Komplekss tūrisma produkts', 2.
  • Eseja 'Komplekss tūrisma produkts', 3.
  • Eseja 'Komplekss tūrisma produkts', 4.
  • Eseja 'Komplekss tūrisma produkts', 5.
  • Eseja 'Komplekss tūrisma produkts', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Produkta ideja
Kompleksais tūrisma produkts tiek veidots sadarbojoties vienai viesnīcai Rīgā un SIA „Impresso”, kas nodrošina pilsētu apskates tūres ar elektromobīļiem. Ideja ir izveidot produktu, kas piedāvā klientam apskatīt visas šīs trīs pilsētas un naktis pavadīt viesnīcās. Piedāvājums ir ar individuālu pieeju katram klientam, jo precīzus tūres laikus ir iespējams piemērot pēc vajadzības , kā arī viesnīcas nav lielākās, bet gan mazākas tādējādi ar individuālāku pieeju.

Produkta paskaidrojums un cenas kalkulācija
Produkta galvenā mērķauditorija ir ārzemju ceļotāji , galvenokārt no Vācijas, Skandināvijas un Krievijas, kas ierodas Latvijā ar aviotransportu Rīgas lidostā. Mērķauditorijas vecums ir vidēja un vecāka gadagājuma pāri no 40 līdz 60 gadiem. Šāds vecums tiek izvēlēts, jo tas atbilst kompleksajam piedāvājumam, kas ir mierīgs izbrauciens ar elektromobili un pēc tam atpūta viesnīcā. Šāds produkts neprasa daudz fiziskās piepūles, bet dod iespēju apskatīt daudz vairāk nekā pārvietojoties ar kājām. …

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants