Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.03.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Uzņēmuma stratēģiskais attīstības plāns', 1.
  • Referāts 'Uzņēmuma stratēģiskais attīstības plāns', 2.
  • Referāts 'Uzņēmuma stratēģiskais attīstības plāns', 3.
  • Referāts 'Uzņēmuma stratēģiskais attīstības plāns', 4.
  • Referāts 'Uzņēmuma stratēģiskais attīstības plāns', 5.
  • Referāts 'Uzņēmuma stratēģiskais attīstības plāns', 6.
  • Referāts 'Uzņēmuma stratēģiskais attīstības plāns', 7.
  • Referāts 'Uzņēmuma stratēģiskais attīstības plāns', 8.
  • Referāts 'Uzņēmuma stratēģiskais attīstības plāns', 9.
  • Referāts 'Uzņēmuma stratēģiskais attīstības plāns', 10.
  • Referāts 'Uzņēmuma stratēģiskais attīstības plāns', 11.
  • Referāts 'Uzņēmuma stratēģiskais attīstības plāns', 12.
  • Referāts 'Uzņēmuma stratēģiskais attīstības plāns', 13.
  • Referāts 'Uzņēmuma stratēģiskais attīstības plāns', 14.
  • Referāts 'Uzņēmuma stratēģiskais attīstības plāns', 15.
  • Referāts 'Uzņēmuma stratēģiskais attīstības plāns', 16.
  • Referāts 'Uzņēmuma stratēģiskais attīstības plāns', 17.
  • Referāts 'Uzņēmuma stratēģiskais attīstības plāns', 18.
  • Referāts 'Uzņēmuma stratēģiskais attīstības plāns', 19.
  • Referāts 'Uzņēmuma stratēģiskais attīstības plāns', 20.
  • Referāts 'Uzņēmuma stratēģiskais attīstības plāns', 21.
  • Referāts 'Uzņēmuma stratēģiskais attīstības plāns', 22.
  • Referāts 'Uzņēmuma stratēģiskais attīstības plāns', 23.
  • Referāts 'Uzņēmuma stratēģiskais attīstības plāns', 24.
  • Referāts 'Uzņēmuma stratēģiskais attīstības plāns', 25.
  • Referāts 'Uzņēmuma stratēģiskais attīstības plāns', 26.
  • Referāts 'Uzņēmuma stratēģiskais attīstības plāns', 27.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
  KOPSAVILKUMS    4
1.  Uzņēmuma vispārējs raksturojums    6
2.  Uzņēmuma organizātoriskā struktūra    6
3.  Uzņēmuma preču un pakalpojumu raksturojums    8
4.  Tirgus analīze    9
5.  Mārketinga stratēģija    10
6.  Riski, to mazināšanas iespējas    12
7.  Problēmas raksturojums    12
8.  Problēmsituācijas risinājuma organizatoriskais plāns    12
9.  Plānoto finanšu rezultātu novērtējums    17
  Nobeigums    20
  Izmantotā literatūra un avoti    21
Darba fragmentsAizvērt

Nobeigums
Veiksmīga uzņēmuma darbība ir atkarīga ne tikai no pareizas uzņēmuma vadīšanas, bet arī no uzņēmuma darbinieku savstarpējas sastrādāšanās kopīgu mērķu īstenošanai, ko uzņēmuma vadītāji var panākt, pareizi motivējot darbiniekus. Darbiniekiem katru mēnesi pie algas saņem klāt 10 LVL līdz nākamā gada sākumam. Šī apbalvojuma sistēma kalpo kā stimuls darbiniekiem strādāt arvien labāk un censties sasniegt augstākus rezultātus. Svarīgs faktors uzņēmuma veiksmīgas darbības nodrošināšanai ir darba motivācijai. Motivācijas trūkums ir problēma, kura ir nopietni jārisina, jebkurā uzņēmumā, jo motivācijas trūkums atstāj iespaidu uz uzņēmējdarbību.
Lai veicinātu uzņēmējdarbības efektivitātes paaugstināšanos ļoti svarīgs ir vadības stils kādu piekopj uzņēmuma vadība. Atkarībā no vadības stila tiek paaugstināta vai tieši otrādi pazemināts darba ražīgums. Uzņēmuma darbiniekiem ir konkrēti sadalīti pienākumi, līdz ar to nav iespējama pienākumu dublēšana un veltīga laika tērēšana. Katra darbinieka izglītība atbilst savu pienākumu izpildei, tādā veidā nodrošinot kvalitatīvu darba izpildi gan pakalpojumu, gan administrācijas sfērā.
Uzņēmējdarbības vides nosacījumi un pārvērtības ir jāpieņem aktīvi, nepārtraukti vērojot un noskaidrojot riska varbūtības, kā arī meklēt iespējas, kā mainīgās vides pārvērtības izmantot uzņēmējiem savā labā. Katram uzņēmējam ir jāpazīst sava apkārtējā vide un tās izmaiņu raksturs, gan jāprot reaģēt uz šīm izmaiņām, lai veiksmīgi varētu izvairīties no nevēlamiem zaudējumiem. Lai veiksmīgi iepazīstinātu konkrētu cilvēku grupu ar veikala piedāvāto sortimentu un instrumentu apkopes un remonta pakalpojumu klāstu, tiek noteikta mērķauditorija, ko prognozējot klientu rīcību, ļoti svarīgi zināt viņa izvēles kritērijus: vai viņus interesē produkcijas kvalitāte, vai viņš dod priekšroku zemām cenām, varbūt viņš visvairāk rūpējas par savu prestižu, prasa augstu apkalpošanas kvalitāti u.c.

Autora komentārsAtvērt
Atlants