Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.04.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'A/s "Dzintars" produkta markas tēla veidošana, lietošana un efektivitāte', 1.
  • Referāts 'A/s "Dzintars" produkta markas tēla veidošana, lietošana un efektivitāte', 2.
  • Referāts 'A/s "Dzintars" produkta markas tēla veidošana, lietošana un efektivitāte', 3.
  • Referāts 'A/s "Dzintars" produkta markas tēla veidošana, lietošana un efektivitāte', 4.
  • Referāts 'A/s "Dzintars" produkta markas tēla veidošana, lietošana un efektivitāte', 5.
  • Referāts 'A/s "Dzintars" produkta markas tēla veidošana, lietošana un efektivitāte', 6.
  • Referāts 'A/s "Dzintars" produkta markas tēla veidošana, lietošana un efektivitāte', 7.
  • Referāts 'A/s "Dzintars" produkta markas tēla veidošana, lietošana un efektivitāte', 8.
  • Referāts 'A/s "Dzintars" produkta markas tēla veidošana, lietošana un efektivitāte', 9.
  • Referāts 'A/s "Dzintars" produkta markas tēla veidošana, lietošana un efektivitāte', 10.
  • Referāts 'A/s "Dzintars" produkta markas tēla veidošana, lietošana un efektivitāte', 11.
  • Referāts 'A/s "Dzintars" produkta markas tēla veidošana, lietošana un efektivitāte', 12.
  • Referāts 'A/s "Dzintars" produkta markas tēla veidošana, lietošana un efektivitāte', 13.
  • Referāts 'A/s "Dzintars" produkta markas tēla veidošana, lietošana un efektivitāte', 14.
  • Referāts 'A/s "Dzintars" produkta markas tēla veidošana, lietošana un efektivitāte', 15.
  • Referāts 'A/s "Dzintars" produkta markas tēla veidošana, lietošana un efektivitāte', 16.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ievads   
2.  Produkta markas tēls   
3.  A/S "Dzintars" produkta markas tēls   
3.1.  A/S „Dzintars” produkta markas tēla veidošana   
3.2.  A/S „Dzintars” produkta markas tēla lietošana   
3.3.  A/S „Dzintars” produkta markas tēla efektivitāte   
4.  Secinājumi   
Darba fragmentsAizvērt

4. Secinājumi
• Produkta marka ļauj izdalīt un pasniegt potenciālajiem pircējiem preces prestižu vai izcelt kādu tā lietošanas īpašību, vai pat vienlaicīgi vairākas šī produkta īpašības.
• Produkta markas izvēle liecina par uzticēšanos-gan produktam, gan uzņēmumam, kurš to ražo . Šo uzticēšanos nodrošina brenda sniegtais solījums un garantija, ka, iegādājoties produktu tas sniegs vēlamo labumu tā patēriņa rezultātā, mudina justies apmierinātam.
• A/S „Dzintars” savas produkcijas markas tēlu veido, radot iespaidu kā par uzņēmumu, kurš pieturas pie tradīcijām un ražo tikai dabīgu produkciju, turklāt, to darot, nekaitē videi.
• „Dzintars” ir brends, kurš ražo preces, kuras atbilst patērētāju vēlmēm un vajadzībām- ražojot to, kas ir nepieciešams, nevis mēģinot pārdot produktus, kuri ir saražoti.
• A/S „Dzintars” tendē savu produktu markas tēlu kā vietējo, Latvijā ražoto produkciju, kuras galvenais princips ir ražot tikai dabīgus produktus, tādejādi rūpējoties par savu patērētāju ķermeņa veselīgu kopšanu.
• Uzņēmums iekaro tirgu ar vienkāršību, ar savu produktu kvalitāti, bez liekiem papildus līdzekļiem un popularizēšanas.
• Lai arī brenda veidošana ir viens no galvenajiem jautājumiem produkta stratēģijā, un pazīstami brendi maksā augstāku cenu un dod iespēju uzņēmumiem veidot brendam lojālu tirgu, A/S „Dzintars” neizdod īpaši daudz līdzekļus sava brenda popularizēšanai, jo tas neveic apjomīgas reklamēšanas kampaņas masu plašsaziņas līdzekļos.

Autora komentārsAtvērt
Atlants