Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.08.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 24 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Izglītības sistēma Latvijā un Norvēģijā', 1.
  • Referāts 'Izglītības sistēma Latvijā un Norvēģijā', 2.
  • Referāts 'Izglītības sistēma Latvijā un Norvēģijā', 3.
  • Referāts 'Izglītības sistēma Latvijā un Norvēģijā', 4.
  • Referāts 'Izglītības sistēma Latvijā un Norvēģijā', 5.
  • Referāts 'Izglītības sistēma Latvijā un Norvēģijā', 6.
  • Referāts 'Izglītības sistēma Latvijā un Norvēģijā', 7.
  • Referāts 'Izglītības sistēma Latvijā un Norvēģijā', 8.
  • Referāts 'Izglītības sistēma Latvijā un Norvēģijā', 9.
  • Referāts 'Izglītības sistēma Latvijā un Norvēģijā', 10.
  • Referāts 'Izglītības sistēma Latvijā un Norvēģijā', 11.
  • Referāts 'Izglītības sistēma Latvijā un Norvēģijā', 12.
  • Referāts 'Izglītības sistēma Latvijā un Norvēģijā', 13.
  • Referāts 'Izglītības sistēma Latvijā un Norvēģijā', 14.
  • Referāts 'Izglītības sistēma Latvijā un Norvēģijā', 15.
  • Referāts 'Izglītības sistēma Latvijā un Norvēģijā', 16.
  • Referāts 'Izglītības sistēma Latvijā un Norvēģijā', 17.
  • Referāts 'Izglītības sistēma Latvijā un Norvēģijā', 18.
  • Referāts 'Izglītības sistēma Latvijā un Norvēģijā', 19.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Latvijas un Norvēģijas izglītības sistēmas raksturojums    4
1.1.  Iedzīvotāju izglītība un apmācības valoda    4
1.2.  Mācību maksa    5
1.3.  Vērtēšana    5
1.4.  Obligātā pamata izglītība    6
1.4.1.  Mācību dienas / nedēļas / gada garums pamatskolā    6
1.5.  Vidējā izglītība    6
1.6.  Augstākā izglītība    7
  Pielikums    11
  Nobeigums    17
  Izmantotā literatūra    19
Darba fragmentsAizvērt

21. gadsimta sākumā Norvēģija ir augsti attīstīta valsts, kuras izglītības līmeņa rādītāji ir starp izcilākajiem visā Eiropā. Zināšanu padziļināšanai ir bijusi izšķiroša loma mūsdienu Norvēģijas attīstībā Tāpēc interesanti uzzināt, vai Latvija spēj konkurēt savā izglītības attīstībā ar tik nozīmīgu valsti. Ar ko atšķiras abu valstu izglītības sistēmas, un ar ko katra izceļas un ir labāka. Agrākajos gadsimtos Norvēģija bija nabadzīga valsts un tās iedzīvotājiem bija zems izglītības līmenis. Šodien zināšanas veido valsts nozīmīgākos resursus. Izglītību visiem – tāda ir Norvēģijas izglītības politikas pamatdoma. Visiem bērniem ir jābūt vienādām tiesībām uz izglītību neatkarīgi no viņu dzīves vietas, no sociālajiem un kultūras priekšnoteikumiem, no iespējamām īpašajām vajadzībām. Mācību procesa standarti skolās un darba vietās ir īpaši svarīgi sabiedrības kvalitātei. Tāpēc Norvēģijas izglītības politikas būtiskākais mērķis ir panākt, lai Norvēģijas izglītības sistēma būtu starp labākajām pasaulē gan attiecībā uz akadēmisko līmeni, gan piedāvāto profesiju spektru. …

Atlants