Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.04.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Tirgzinību būtība, mērķi un attīstība', 1.
  • Prezentācija 'Tirgzinību būtība, mērķi un attīstība', 2.
  • Prezentācija 'Tirgzinību būtība, mērķi un attīstība', 3.
  • Prezentācija 'Tirgzinību būtība, mērķi un attīstība', 4.
  • Prezentācija 'Tirgzinību būtība, mērķi un attīstība', 5.
  • Prezentācija 'Tirgzinību būtība, mērķi un attīstība', 6.
  • Prezentācija 'Tirgzinību būtība, mērķi un attīstība', 7.
  • Prezentācija 'Tirgzinību būtība, mērķi un attīstība', 8.
  • Prezentācija 'Tirgzinību būtība, mērķi un attīstība', 9.
  • Prezentācija 'Tirgzinību būtība, mērķi un attīstība', 10.
  • Prezentācija 'Tirgzinību būtība, mērķi un attīstība', 11.
  • Prezentācija 'Tirgzinību būtība, mērķi un attīstība', 12.
  • Prezentācija 'Tirgzinību būtība, mērķi un attīstība', 13.
  • Prezentācija 'Tirgzinību būtība, mērķi un attīstība', 14.
  • Prezentācija 'Tirgzinību būtība, mērķi un attīstība', 15.
  • Prezentācija 'Tirgzinību būtība, mērķi un attīstība', 16.
  • Prezentācija 'Tirgzinību būtība, mērķi un attīstība', 17.
  • Prezentācija 'Tirgzinību būtība, mērķi un attīstība', 18.
  • Prezentācija 'Tirgzinību būtība, mērķi un attīstība', 19.
  • Prezentācija 'Tirgzinību būtība, mērķi un attīstība', 20.
  • Prezentācija 'Tirgzinību būtība, mērķi un attīstība', 21.
  • Prezentācija 'Tirgzinību būtība, mērķi un attīstība', 22.
  • Prezentācija 'Tirgzinību būtība, mērķi un attīstība', 23.
Darba fragmentsAizvērt

Marketings un citas zinātnes nozares
Marketings nav teorētiska disciplīna, bet gan ekonomikas teorijas, psiholoģijas un menedžmenta sakausējums.
● ekonomika:
cenas teorija un stratēģijas,
- ekonomiskā uzvedība,
spēļu teorija;
●psiholoģija:
- patērētāju uzvedība,
reklāmas uzdevumi,
sociālā psiholoģija.
● menedžments:
segmentēšanas stratēgijas,
pieprasījuma analīze,
- menedžmenta stratēgijas.

Marketinga īsa vēsture
Klasiskā skola (1900-50) teorijas fokusējas uz kopējo tirgus uzvedību un balstās uz ekonomiku un socioloģiju
Vadīšanas mārketings (1950-75) marketings ir daļa no vadīšanas vai biznesa skolas, kas fokusējas uz indivīdu uzvedību, turpinājumā balstoties uz aizgūtām tehnikām no sociālām zinātnēm
Uzvedības mārketinga skola (1965 – mūsdienas) šī skola aizgūst atzinās no dažādām nozarēm, galvenokārt no psiholoģijas, ar uzsvaru uz indivīdu patērētāju uzvedības
Adaptivā/Stratēģiskā marketinga skola (1980 – mūsdienas) atgriežas pie makro līmeņa fokusa. Nozīmīga loma M. Porteram un salīdzinošo priekšrocību paradigmu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants