Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Biznesa plāns 'Skolēnu mācību firmas biznesa plāns', 1.
  • Biznesa plāns 'Skolēnu mācību firmas biznesa plāns', 2.
  • Biznesa plāns 'Skolēnu mācību firmas biznesa plāns', 3.
  • Biznesa plāns 'Skolēnu mācību firmas biznesa plāns', 4.
  • Biznesa plāns 'Skolēnu mācību firmas biznesa plāns', 5.
  • Biznesa plāns 'Skolēnu mācību firmas biznesa plāns', 6.
  • Biznesa plāns 'Skolēnu mācību firmas biznesa plāns', 7.
  • Biznesa plāns 'Skolēnu mācību firmas biznesa plāns', 8.
  • Biznesa plāns 'Skolēnu mācību firmas biznesa plāns', 9.
  • Biznesa plāns 'Skolēnu mācību firmas biznesa plāns', 10.
  • Biznesa plāns 'Skolēnu mācību firmas biznesa plāns', 11.
  • Biznesa plāns 'Skolēnu mācību firmas biznesa plāns', 12.
  • Biznesa plāns 'Skolēnu mācību firmas biznesa plāns', 13.
  • Biznesa plāns 'Skolēnu mācību firmas biznesa plāns', 14.
  • Biznesa plāns 'Skolēnu mācību firmas biznesa plāns', 15.
  • Biznesa plāns 'Skolēnu mācību firmas biznesa plāns', 16.
  • Biznesa plāns 'Skolēnu mācību firmas biznesa plāns', 17.
  • Biznesa plāns 'Skolēnu mācību firmas biznesa plāns', 18.
  • Biznesa plāns 'Skolēnu mācību firmas biznesa plāns', 19.
  • Biznesa plāns 'Skolēnu mācību firmas biznesa plāns', 20.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Produkcijas un pakalpojuma apraksts    3
2.  Uzņēmuma vadība un darbinieki    4
2.1.  Darbinieku pienākumi    6
3.  Tirgus analīze    7
3.1.  Informācija par konkurentiem    8
4.  Ražošanas plāns    9
4.1.  Nepieciešamie resursi un to izmantošana    9
4.2.  Darba spēks    10
4.3.  Preču ražošanas grafiks    10
5.  Iespējamās problēmas un riski    11
6.  Mārketinga koncepcija, mērķi un uzdevumi    12
7.  Tirgus Izpēte    13
8.  Mārketinga pamatelementu raksturojums    14
8.1.  Cilvēki    15
8.1.1.  Patērētāji    15
8.1.2.  Firmas darbinieki    15
8.1.3.  Sadarbības partneri    16
8.2.  Produkts    16
8.3.  Cena    16
8.4.  Pārdošanas vieta un laiks    17
8.5.  Preces virzīšana tirgū    18
8.5.1.  Afiša    18
9.  Secinājumi    19
10.  Izmantotā literatūra    20
Darba fragmentsAizvērt

Uzsākot uzņēmējdarbību, ir jādomā ne tikai par to vai prece vai pakalpojums būtu labi pieprasīts, bet arī par to, vai uzņēmējam attiecīgā nozare liktos interesanta un patīkama. Izvēlētā uzņēmuma forma būs SIA jeb sabiedrība ar ierobežotu atbildību.
Firmas nosaukums “Pļāvēji” jau parāda mūsu darbības sfēru. Mēs ceram, ka šis nosaukums mūsu klientos radīs atpazīstamību un vēlmi sadarboties.
Tā kā mums jau ir nelielas priekšzināšanas un pieredze krūmu apcirpšanā, zāles pļaušanā un grāvju pļaušanā, tad izvēlējāmies tieši šo nozari, kas šķita arī pietiekami aizraujoša un patīkama.
Bieži saskaroties ar tādām problēmām kā neapsaimniekotas teritorijas, aizauguši grāvji, u.c., mēs nolēmām iesaistīties apkārtējās vides sakopšanā. Uzņēmums atradīsies ADRESE. Pakalpojumu realizēsim PILSĒTA, kā arī PILSĒTAS rajonā, ja tas būs iespējams.
Uzņēmuma atrašanās vietas pozitīvās puses.
+Daudz potenciālo klientu.
Blakus esošā Talsu Dome
+Klienti pārsvarā pieauguši cilvēki, kuru vēlmes ir pārsvarā skaidras un izpildāmas.
Uzņēmuma mērķi ir:
*Darīt iespējami daudz, lai apmierinātu klientu vēlmes.
*Gūt pieredzi un peļņu.
*Radīt cilvēkiem sakārtotu vidi.
Mūsu firmas piedāvājums varētu būt īpaši aktuāls pavasara beigās un vasarā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants