Vērtējums:
Publicēts: 16.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Iepazīstināšana ar apkārtni un sabiedriskās dzīves norisēm', 1.
  • Konspekts 'Iepazīstināšana ar apkārtni un sabiedriskās dzīves norisēm', 2.
  • Konspekts 'Iepazīstināšana ar apkārtni un sabiedriskās dzīves norisēm', 3.
  • Konspekts 'Iepazīstināšana ar apkārtni un sabiedriskās dzīves norisēm', 4.
  • Konspekts 'Iepazīstināšana ar apkārtni un sabiedriskās dzīves norisēm', 5.
  • Konspekts 'Iepazīstināšana ar apkārtni un sabiedriskās dzīves norisēm', 6.
  • Konspekts 'Iepazīstināšana ar apkārtni un sabiedriskās dzīves norisēm', 7.
  • Konspekts 'Iepazīstināšana ar apkārtni un sabiedriskās dzīves norisēm', 8.
Darba fragmentsAizvērt

1.pakāpe
Vingrināt:
# nosaukt lietas, ar kurām darbojas, kas sastopamas tuvākajā apkārtnē (mājā, b/d);
# izprast lietu izmantošanu, nepieciešamību;
# nosaukt krasu, formu (apaļš, stūrains), izmēru (liels, mazs, resns, tievs, augsts, zems);
# raksturot lietu pamatīpatnības (mirkst, plīst, izlīst);
# atpazīt lietas, grupēt objektus pēc raksturīgākajām skaņām, detaļām;
# saistīt sabiedriskās dzīves parādības ar parādībām dabā;
# grupēt priekšmetus pēc dažādiem pieņemtiem etaloniem;
# izprast jēdzienu "mana dzīvesvieta - mana tuvākā apkārtne" (māja, pagalms, pagasts, pilsēta).

2.pakāpe
Vingrināt:
# nosaukt lietas, parādības un objektus uz pieredzes pamata tuvākajā un tālākajā apkārtnē, pēc tieša vērojuma dabā, attēla apraksta;
# izprast lietu, parādību, objektu lietošanu, nepieciešamību, daudzfunkcionalitāti;
# raksturot lietu krāsu, formu, izmēru īpatnības (līdzīgas un atšķirīgas);
# atpazīt detaļas pēc skaņas, darbības apraksta;
# grupēt lietas pēc dažādām pazīmēm, vispārināt tās, rosināt atrast savu grupējuma veidu;
# saskatīt cēloņsakarības starp parādībām dabā un sabiedriskajā dzīvē;
# izprast jēdzienu "Latvijas dzimšanas diena", saistot ar tuvāko apkārtni.
# Iepazīstināt bērnus ar nacionālo simboliku, veicināt pietāti un cieņu lietošanā (karogs, ģerbonis, himna).…

Autora komentārsAtvērt
Atlants