Vērtējums:
Publicēts: 14.04.2003.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'SIA "Lattelekom" finanšu analīze', 1.
  • Referāts 'SIA "Lattelekom" finanšu analīze', 2.
  • Referāts 'SIA "Lattelekom" finanšu analīze', 3.
  • Referāts 'SIA "Lattelekom" finanšu analīze', 4.
  • Referāts 'SIA "Lattelekom" finanšu analīze', 5.
  • Referāts 'SIA "Lattelekom" finanšu analīze', 6.
  • Referāts 'SIA "Lattelekom" finanšu analīze', 7.
  • Referāts 'SIA "Lattelekom" finanšu analīze', 8.
  • Referāts 'SIA "Lattelekom" finanšu analīze', 9.
  • Referāts 'SIA "Lattelekom" finanšu analīze', 10.
  • Referāts 'SIA "Lattelekom" finanšu analīze', 11.
  • Referāts 'SIA "Lattelekom" finanšu analīze', 12.
  • Referāts 'SIA "Lattelekom" finanšu analīze', 13.
  • Referāts 'SIA "Lattelekom" finanšu analīze', 14.
  • Referāts 'SIA "Lattelekom" finanšu analīze', 15.
  • Referāts 'SIA "Lattelekom" finanšu analīze', 16.
  • Referāts 'SIA "Lattelekom" finanšu analīze', 17.
  • Referāts 'SIA "Lattelekom" finanšu analīze', 18.
  • Referāts 'SIA "Lattelekom" finanšu analīze', 19.
  • Referāts 'SIA "Lattelekom" finanšu analīze', 20.
  • Referāts 'SIA "Lattelekom" finanšu analīze', 21.
  • Referāts 'SIA "Lattelekom" finanšu analīze', 22.
  • Referāts 'SIA "Lattelekom" finanšu analīze', 23.
  • Referāts 'SIA "Lattelekom" finanšu analīze', 24.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  SIA “LATTELEKOM” DARBĪBAS PĀRSKATS    4
2.  SIA “ LATTELEKOM” BILANCES ANALĪZE    5
3.  SIA “LATTELEKOM” SAIMNIECISKĀS DARBĪBAS GALVENIE RĀDĪTĀJI    9
3.1.  IEŅĒMUMI    9
3.2.  IZMAKSAS    11
3.3.  PEĻŅA    13
4.  SIA “LATTELEKOM” EFEKTIVITĀTES RĀDĪTĀJI    15
4.1.  RENTABILITĀTES RĀDĪTĀJI    15
4.1.1.  Komerciālā rentabilitāte    15
4.1.2.  Ekonomiskā rentabilitāte    16
4.1.3.  Finansiālā rentabilitāte    16
4.2.  MAKSĀTSPĒJAS ANALĪZE    17
4.3.  AKTIVITĀTES RĀDĪTĀJI    18
4.4.  SPECIĀLIE TELEKOMUNIKĀCIJU INDUSTRIJAS RĀDĪTĀJI    19
4.4.1.  Telefona līniju skaits uz 100 iedzīvotājiem    19
4.4.2.  Telefonu gaidītāju rinda (tūkst. klientu)    20
4.5.  KOPSAVILKUMS PAR LATTELEKOM DARBĪBU    21
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    22
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    23
Darba fragmentsAizvērt

Šobrīd, kad cilvēka dzīve nav iedomājama bez tādiem civilizācijas sasniegumiem kā elektrība, gāze, ūdens un siltums, arī iespēja izmantot telekomunikāciju pakalpojumus ikvienam šķiet tik nepieciešami un vajadzīgi. Moderno telekomunikāciju izmantošana dod sabiedrībai iespēju kā izsūtīt informāciju tā arī saņemt to gan tekstuāli, gan vizuāli, un visbiežāk mutiski. Šī jēdziena “telekomunikācijas” plašumu izskaidro ekonomikas pamat atziņa, ka cilvēku vajadzības ir neierobežotas, jo, ja paskatās 15 gadus atpakaļ sabiedrības rīcība bija tikai kādi 2-3 veidi kā savā starpā attālināti sazināties, bet šobrīd ir iespēja izmantot vairāk nekā desmit diferencētu veidu kā nosūtīt informāciju. Šos dažādos pakalpojumus katrā valstī nodrošina vairāki uzņēmumi. Paši būtiskākie ir telekomunikāciju pamatpakalpojumi nodrošinātāji vai nodrošinātājs jeb publiskā telekomunikāciju tīkla operators, kas ļauj sabiedrībai izmantot fiksētos tālruņus par zināmu samaksu. Šie operatori, kuru vēsture sniedzas aptuveni 100 gadu garumā, ir spiesti cīnīties ar pieaugošo konkurenci, ko rada tirgus liberizācija un telekomunikāciju pakalpojumu daudzveidība.
Latvijā telekomunikāciju pamatpakalpojumus nodrošina viens uzņēmums – SIA “Lattelekom”, kas arī ir darba pētāmais objekts. Darba mērķis ir analizēt saimnieciskās darbības rezultātus uzņēmumā, tā rezultātā atklāt pozitīvos momentus un trūkumus uzņēmuma ekonomiskajā darbībā saskaņā ar pētījuma rezultātiem. Darba mērķa sasniegšanai tiks risināti sekojoši uzdevumi:
1.Raksturot pētāmo uzņēmumu;
2.Analizēt saimnieciskās darbības rādītājus uzņēmumā;
3.Analizēt uzņēmuma efektivitātes rādītājus;
4.Atsegt pozitīvos momentus un trūkumus uzņēmuma ekonomiskajā darbībā;
Pētījumā tiks izmantotas ekonomiskās analīzes (maksātspēja, aprite un rentabilitāte ) un statistiskās analīzes metodes (dinamikas rindas, salīdzināšana, relatīvo lielumu aprēķināšana). Pētījums ietver sevī trīs gadu periodu – (1999g.-2000g.). Par pētījuma avotiem tiks izmantota speciālā ekonomiskā literatūra, uzņēmuma publicētie un nepublicētie materiāli un periodiskie izdevumi. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants