Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.02.2003.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'SWOT analīze SIA "Sky"', 1.
  • Referāts 'SWOT analīze SIA "Sky"', 2.
  • Referāts 'SWOT analīze SIA "Sky"', 3.
  • Referāts 'SWOT analīze SIA "Sky"', 4.
  • Referāts 'SWOT analīze SIA "Sky"', 5.
  • Referāts 'SWOT analīze SIA "Sky"', 6.
Darba fragmentsAizvērt

1.Pamatinformācija par uzņēmumu “SKY”
Rīgā, K.Ulmaņa gatvē 122, tika uzcelts un 1999.gada augustā durvis vēra lielveikals “SKY”. Zemi Rīgas Dome iznomāja uz 25 gadiem. Lielveikala platība ir 3000m2, veikala tirdzniecības platība ir 1500m2, noliktavu platība 500m2, automašīnu stāvvieta paredzēta 150 automašīnām, strādājošo skaits 118, vēl ir nodarbinātie īrētajās vietās – ķīmiskajā tīrītavā, ziedu tirdzniecības vietā, bankas nodaļā, kafejnīcā, mobilo telefonu stendā un mūzikas ierakstu tirdzniecības vietā. UZŅĒMUMA darbības virzieni ir – pārtikas un nepārtikas, alkoholisko un citu dzērienu, tabakas izstrādājumu, kosmētikas un tualetes piederumu, augļu un dārzeņu, zivju un vēžveidīgo, maizes, kūku, miltu konditorejas izstrādājumu, avīžu un rakstāmlietu, mājsaimniecības elektropiederumu mazumtirdzniecība.
Šajā analīzes daļā tiks veikta misijas un vīzijas definēšanu, kā arī galveno mērķu noteikšanu. Vīzijas būtība ir raksturot uzņēmuma centienus un vienot tās darbiniekus kopējiem mērķiem. Galvenie mērķi ir nepieciešami, lai nodrošinātu virkni tiešu un izmēramu uzdevumu, kas kalpotu organizācijas misijai. Savukārt misijas formulējums ir nepieciešams, lai konkretizētu organizācijas vīziju un padarītu to reālu un saprotamu izpildei.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants