• Mārketinga plāns, reklāmas plāns un mediju komunikāciju plāns. Reklāmas terminu izpratne un pielietojums

     

    Eseja1 Mārketings, reklāma

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.09.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Mārketinga plāns, reklāmas plāns un mediju komunikāciju plāns. Reklāmas terminu ', 1.
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmas plāna izstrādāšanas procesā vispirms ir nepieciešams noteikt mērķus, kāpēc ir vajadzīga reklāma. Reklāmas mērķu noteikšana ir ļoti svarīgs posms, tāpēc, ka reklāmas mērķi nosaka visu tālāku speciālistu darbību. Kad reklāmas mērķi ir noteikti, speciālistiem vajag noteikt mērķauditoriju jeb veikt segmentēšanu. Tirgu var segmentēt, izmantojot dažādas pazīmes, tādas kā demogrāfiskie, ģeogrāfiskie, sociālie un citi radītāji. Tad, nākamais posms ir pozicionēšana jeb preces vai pakalpojuma priekšrocību noteikšana. Reklāmas speciālistiem vajag noteikt ar ko prece vai pakalpojums ir labākie par saviem konkurentiem. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants