Vērtējums:
Publicēts: 11.03.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 1.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 2.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 3.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 4.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 5.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 6.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 7.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 8.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 9.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 10.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 11.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 12.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 13.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 14.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 15.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 16.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 17.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 18.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 19.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 20.
Darba fragmentsAizvērt

3.1 Darbinieku pienākumi
• Īpašnieki – stratēģiskie lēmumi, uzdevumu došana direktoram.
• Direktors – atbildīgs par taktiskajiem lēmumiem, nodod uzdevumu tālākai izpildei daļu vadītājiem, atbild īpašniekiem par to doto stratēģisko uzdevumu izpildi. Kontrolē uzņēmuma īpašumā esošo resursu sadali un izmantošanu. Apstiprina uzņēmuma līgumus, dokumentus. Par paveikto atskaitās īpašniekiem. Īpašnieki ir tiesīgi pēc saviem ieskatiem ierobežot direktora rīcības pilnvaras. Ir tiesīgs vadīt darbinieku sastāvu un to koriģēt.
• Saimniecības daļas vadītājs – sekojot direktora norādījumiem, uztur kompleksu konstantā, darbspējīgā kārtībā, uzraugot infrastruktūras un īpašuma kopējo stāvokli, problēmu gadījumā ziņojot īpašniekiem par iespējamiem sarežģījumiem vai kļūmēm. Izpilda arī sagādnieka funkcijas.
• Klientu apkalpošanas menedžeris – klientu kontaktpersona, atbildīga par pasūtījumu pieņemšanu, izpildi un organizāciju. Pienākumos ietilpst darba grafika sastādīšana un direktora informēšana par tekošo situāciju uzņēmuma darbībā.
• Mārketinga un sabiedrisko attiecību speciālists – veido un ir atbildīgs par firmas tēlu, izstrādā firmas logo, veido mājas lapu un administrē to, plāno reklāmas kampaņas un seko to norisei. Kā arī pēta tirgus stāvokli, konkurenci un uzņēmuma vārda popularizēšanu, iesaistoties izstādēs, informatīvo tūrisma bukletu izstrādē. Veido attiecības un nodibina partnerattiecības ar uzņēmuma darbībā iesaistītajām firmām.
• Grāmatvedis– pārrauga grāmatvedību, ir atbildīgs par uzņēmuma finansiālo stāvokli, informē direktoru, aprēķina un izsniedz darbinieku algas, nodrošina rēķinu apmaksu, izraksta rēķinus klientiem, savā pārziņā ņem bankas aizņēmuma saistību izpildi.

Autora komentārsAtvērt
Atlants