Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.06.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Mākslas terapeita vieta interdisciplinārajā komandā: aspektā - bērns ar attīstīb', 1.
  • Eseja 'Mākslas terapeita vieta interdisciplinārajā komandā: aspektā - bērns ar attīstīb', 2.
  • Eseja 'Mākslas terapeita vieta interdisciplinārajā komandā: aspektā - bērns ar attīstīb', 3.
  • Eseja 'Mākslas terapeita vieta interdisciplinārajā komandā: aspektā - bērns ar attīstīb', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Ģimenei, kurā aug bērns ar attīstības traucējumiem, papildus ikdienas rūpēm nākas tikt galā ar sociāla un psiholoģiska rakstura aizspriedumiem ne tikai no sabiedrības, bet arī no tuvāk stāvošo cilvēku puses – gan radu, gan draugu, gan kolēģu un paziņu vidus. Šāds sabiedrības spiediens ne tikai uzliek papildus slogu vecākiem, bet arī bērnam. Lai palīdzētu bērnam attīstīties un kļūt par pēc iespējas pilnvērtīgāku sabiedrības locekli, jau bernībā nepieciešams ieguldīt daudz pūļu personības izaugsmē. Tas ir smags uzdevums, ko atvieglot var tā sauktā interdisciplinārā komanda.
Ja bērns ir ar attīstības traucējumiem, iespējams, ka lielākā daļa palīdzības nepieciešama tieši ģimenes locekļiem. Ir situācijas, kad paša bērna individuālā terapija var iesākumā būt sekundāra – īpaši, ja bērns nāk no tā sauktajām nelabvēlīgajām ģimenēm, sociālo slāņu riska grupas pārstāvju ģimenēm un tamlīdzīgi. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants