Vērtējums:
Publicēts: 30.01.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Finanšu attīstības stratēģijas izstrāde uzņēmumam', 1.
  • Referāts 'Finanšu attīstības stratēģijas izstrāde uzņēmumam', 2.
  • Referāts 'Finanšu attīstības stratēģijas izstrāde uzņēmumam', 3.
  • Referāts 'Finanšu attīstības stratēģijas izstrāde uzņēmumam', 4.
  • Referāts 'Finanšu attīstības stratēģijas izstrāde uzņēmumam', 5.
  • Referāts 'Finanšu attīstības stratēģijas izstrāde uzņēmumam', 6.
  • Referāts 'Finanšu attīstības stratēģijas izstrāde uzņēmumam', 7.
  • Referāts 'Finanšu attīstības stratēģijas izstrāde uzņēmumam', 8.
  • Referāts 'Finanšu attīstības stratēģijas izstrāde uzņēmumam', 9.
  • Referāts 'Finanšu attīstības stratēģijas izstrāde uzņēmumam', 10.
  • Referāts 'Finanšu attīstības stratēģijas izstrāde uzņēmumam', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Tirgus un tā izpēte    4
  Reklāma    5
  Vadība un personāls    6
  Veikala darbinieki    7
  Salona darbinieki    7
  Finanšu plāns    8
  Riska faktori    9
  Nākotnes plāni    9
Darba fragmentsAizvērt

SIA „Artūrs un Artūrs” plāno atvērt vīriešu kosmētisko salonu – veikalu Rīgā. Paredzēts, ka firmas preces un pakalpojumus pirks vīrieši vecumā no 20 – 55 gadiem, kuri ieņem augstus amatus – politiķi, biznesmeņi, vai arī vīrieši, kuri ir aktieri, mūziķi. Sekundārā mērķauditorija ir vīrieši, kuriem ienākumi ir zem 200 Ls un kuri varētu kādu preci atļauties nopirkt reizi gadā.
Salons – veikals atradīsies Brīvības ielā 41, Rīgā, tas būs labi saskatāms no ielas un tam blakus atrodas bezmaksas stāvvieta priekš firmas klientiem. Telpu kopējā platība ir 400 m2.
SIA „Artūrs un Artūrs” ir paredzēts nodarbināt 21 darbinieku, kuri būs profesionāļi savās jomās, kā arī viņi tiks regulāri apmācīti.
Lai firma gūtu panākumus ir paredzēts izlietot 26650 Ls reklāmai, kur ir ietverti dažādi reklāmas pasākumi, kā reklāma laikrakstos, TV, sabiedriskās attiecības, tāpat arī konkursu rīkošana un piedalīšanās citu rīkotajos konkursos, kā arī izstādēs.
Firma ir oficiālais pārstāvis Latvijā firmas „Kosmētika vsiem”, kurš ir plaši pazīstams un iecienīts Amerikā un Vācijā. Mēs prognozējam, ka šis produkts būs ļoti iecienīts starp vīriešiem un tas iekaros 40% tirgus laukumu starp vīriešu smaržu un kopšanas līdzekļu izplatītājiem.
Lai firma varētu veiksmīgi uzsākt savu darbību tai ir nepieciešams piesaistīt Ls 500 000 (sadalījumu skatīt finanšu plānā).
Tiek paredzēts, ka firma pirmo gadu beigs ar Ls –14537.94, bet jau visus nākošos gadus iegūt arvien lielāku un lielāku peļņu (skatīt finanšu plānu GR. Nr 1)…

Autora komentārsAtvērt
Atlants