Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.01.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Laikraksta tirāža', 1.
  • Konspekts 'Laikraksta tirāža', 2.
Darba fragmentsAizvērt

*Lai rezervētu vietu reklāmai, daudzi izdevēji prasa nosūtīt garantijas vēstuli. *Reklāmās var ievietot sava uzņēmuma vai iestādes logo, devīzi, kas noteikti ļaus atpazīt uzņēmumu. *Mūsdienās diezgan aktuāli ir tematiskie ielikumi (pielikumi), kuri tiek izdoti noteiktajās dienās, nedēļās vai mēnešos. *Attiecīgi arī atšķiras reklāmas izcenojumi, kā arī prasības reklāmas iesniegšanai. *Izgatavojot reklāmu, būtu nepieciešams saskaņot toņus, lai nerastos „vampīra” efekts, izņemot gadījumus, kad tas ir nepieciešams. *Liela nozīme ir reklāmas laukumam, kurā ir ievietota informācija. *Ja informācija ir iespiesta neatbilstoši mazā laukumā, tas liecinās par bezgaumību un radīs iespaidu, ka reklāmas devējs cenšas ietaupīt. *Laikrakstos un žurnālos var ievietot arī reklāmas ieliktņus – dažādu izmēru reklāmas lapas un lapiņas, kuras pievieno
kārtējam laikraksta vai žurnāla numuram. *Šādas reklāmas izcenojumu aprēķina atkarībā no ievietoto ieliktņu skaita un lapiņas izmēra, retāk – svara. *Attiecībā uz žurnāliem kā vislielākais laukums, kur ievietot reklāmu, parasti tiek piedāvāts žurnāla atvērums. *Tāpat reklāmu var izvietot paplašinātajās lapās, kuras piedāvā daži žurnāli. *Jaunāko preses izdevumu sarakstu var aplūkot preses izdevumu mājas lapās Internetā, VAS „Latvijas Pasts” ikgadējā „Preses abonēšanas katalogs”, kā arī dažādos vortālos, piemēram, www.abone.lv, www.abone.pasts.lv u.c.

Autora komentārsAtvērt
Atlants