Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Reklāma', 1.
  • Konspekts 'Reklāma', 2.
  • Konspekts 'Reklāma', 3.
  • Konspekts 'Reklāma', 4.
  • Konspekts 'Reklāma', 5.
  • Konspekts 'Reklāma', 6.
  • Konspekts 'Reklāma', 7.
  • Konspekts 'Reklāma', 8.
  • Konspekts 'Reklāma', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmas veidi
1. Personāžu izmantošana.
Amerikāņu un austriešu pētījumu rezultāti rāda, ka pašu lielāko pievilcību reklāmai piešķir skaistas sievietes līdzdalība reklāmā:
vīrietis pēc savas dabas nevar neskatīties uz skaistu sievieti;
sieviete arī ievēros: salīdzinās ar sevi, novērtēs, apspriedīs, iespējams nosodīs, iegādāsies pati šo preci vai pakalpojumu.

Reklāmas dalībnieku iedalījums pēc to psiholoģiskās ietekmes uz patērētāju
1. Skaistas sievietes;
2. Bērni;
3. Laimīgas un pievilcīgas ģimenes;
4. Dzīvnieki, īpaši mājdzīvnieki;
5. Vīrieši.

Ieteikumi modeļu veidošanai
1. jāizmanto izteiksmīgi modeļi;
2. modeļu izskatam un darbībai ir jābūt nedaudz nenoteiktiem(noslēpumains izskats), lai liktu padomāt, nedaudz pafantazēt, domās paturpināt sižetu;
3. obligāts ir nosacījums. lai modelis ar savu izskatu un izturēšanos (arī mīmiku) izraisītu pozitīvu emociju rašanos, radītu pozitīvu noskaņojumu uzmanības piesaistīšanai.

Autora komentārsAtvērt
Atlants