Vērtējums:
Publicēts: 29.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Komunikāciju procesa analīze Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienestā', 1.
  • Referāts 'Komunikāciju procesa analīze Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienestā', 2.
  • Referāts 'Komunikāciju procesa analīze Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienestā', 3.
  • Referāts 'Komunikāciju procesa analīze Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienestā', 4.
  • Referāts 'Komunikāciju procesa analīze Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienestā', 5.
  • Referāts 'Komunikāciju procesa analīze Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienestā', 6.
  • Referāts 'Komunikāciju procesa analīze Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienestā', 7.
  • Referāts 'Komunikāciju procesa analīze Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienestā', 8.
  • Referāts 'Komunikāciju procesa analīze Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienestā', 9.
  • Referāts 'Komunikāciju procesa analīze Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienestā', 10.
  • Referāts 'Komunikāciju procesa analīze Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienestā', 11.
  • Referāts 'Komunikāciju procesa analīze Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienestā', 12.
  • Referāts 'Komunikāciju procesa analīze Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienestā', 13.
  • Referāts 'Komunikāciju procesa analīze Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienestā', 14.
  • Referāts 'Komunikāciju procesa analīze Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienestā', 15.
  • Referāts 'Komunikāciju procesa analīze Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienestā', 16.
  • Referāts 'Komunikāciju procesa analīze Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienestā', 17.
  • Referāts 'Komunikāciju procesa analīze Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienestā', 18.
  • Referāts 'Komunikāciju procesa analīze Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienestā', 19.
  • Referāts 'Komunikāciju procesa analīze Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienestā', 20.
  • Referāts 'Komunikāciju procesa analīze Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienestā', 21.
  • Referāts 'Komunikāciju procesa analīze Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienestā', 22.
  • Referāts 'Komunikāciju procesa analīze Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienestā', 23.
  • Referāts 'Komunikāciju procesa analīze Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienestā', 24.
  • Referāts 'Komunikāciju procesa analīze Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienestā', 25.
  • Referāts 'Komunikāciju procesa analīze Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienestā', 26.
  • Referāts 'Komunikāciju procesa analīze Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienestā', 27.
  • Referāts 'Komunikāciju procesa analīze Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienestā', 28.
  • Referāts 'Komunikāciju procesa analīze Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienestā', 29.
  • Referāts 'Komunikāciju procesa analīze Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienestā', 30.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  KOMUNIKĀCIJU PROCESS ORGANIZĀCIJĀ    5
1.1.  Komunikācijas virzīšana    5
1.2.  Verbālā un neverbālā komunikācija    8
1.3.  A.Likerta modelis    10
1.4.  Konflikti    12
2.  SAREŽĢIJUMI KOMUNIKĀCIJU PROCESĀ    14
2.1.  Komandieris un padotais    14
2.2.  Psiholoģiskās barjeras komunikācijā    16
3.  VADĪŠANAS STILI    19
3.1.  Vadīšanas stilu pamatnostādnes    19
3.2.  Vadīšanas stilu izvēle    23
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    26
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    28
  PIELIKUMI    29
Darba fragmentsAizvērt

Darba mērķis – pilnveidot komunikāciju procesu VUGD dienestā. Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, darba autors ir veicis sekojošus uzdevumus:
1.Apkopojis teorētiskas atziņas par komunikāciju un vadīšanas stilu;
2.Veicis konkrētus pētījumus, pielietojot novērošanas un anketēšanas metodes, lai noteiktu komunikācijas stiprās un vājās puses. (Anketa atspoguļota pielikumā 1.).
1. Komunikācijas process organizācijā
1.1 Informācijas virzīšanās
Lai labāk izprastu komunikācijas procesu VUGD dienestā, aplūkosim situāciju, kad tiek saņemts ziņojums par ugunsgrēku(tab.1) un personāla tālāko rīcību (tab.2.):
Tab.1.Personāla rīcība saņemot izsaukumu
1. Izcelies ugunsgrēks. Iedzīvotāji, to pamanot, ziņo par notiekošo pa tālruni “112” vai “01” VUGD dienestam. Svarīga ir informācijas nodošanas secība: kur noticis? Kas noticis? Vai ir cietušie? Tas nepieciešams lai sakaru traucējumu gadījumā glābēji varētu atrast notikuma vietu. Piemērs: pienāca paziņojums “Mums deg māja” – tālāk sakari pēkšņi pārtraucas dažādu iemeslu dēļ. Personālam zināms, ka noticis ugunsgrēks, bet vieta netika noskaidrota. Atliek gaidīt, kad vēl kāds atzvanīs. Laiks tiek zaudēts.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants