Vērtējums:
Publicēts: 28.03.2024.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2021. - 2025. g.
  • Referāts 'Pārbaudes veidi izglītībā', 1.
  • Referāts 'Pārbaudes veidi izglītībā', 2.
  • Referāts 'Pārbaudes veidi izglītībā', 3.
  • Referāts 'Pārbaudes veidi izglītībā', 4.
  • Referāts 'Pārbaudes veidi izglītībā', 5.
  • Referāts 'Pārbaudes veidi izglītībā', 6.
  • Referāts 'Pārbaudes veidi izglītībā', 7.
  • Referāts 'Pārbaudes veidi izglītībā', 8.
  • Referāts 'Pārbaudes veidi izglītībā', 9.
  • Referāts 'Pārbaudes veidi izglītībā', 10.
  • Referāts 'Pārbaudes veidi izglītībā', 11.
  • Referāts 'Pārbaudes veidi izglītībā', 12.
  • Referāts 'Pārbaudes veidi izglītībā', 13.
  • Referāts 'Pārbaudes veidi izglītībā', 14.
  • Referāts 'Pārbaudes veidi izglītībā', 15.
  • Referāts 'Pārbaudes veidi izglītībā', 16.
  • Referāts 'Pārbaudes veidi izglītībā', 17.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Vērtēšanas veidi    4
  Nobeigums    9
  LITERATŪRAS SARAKSTS UN AVOTI    10
  1.pielikums.    12
  2. Pielikums    16
Darba fragmentsAizvērt

Darbu izstrādāja divas profesionālā bakalaura studiju programmas "Skolotājs" I kursa studentes: Tatjana Litoša, Augusta Duborga-Ringe (informācija par autorēm pieejama 2.pielikumā).
Aktualitātes pamatojums: Pirms 30. gadiem Latvijā bija vienkārša un saprotama 5 ballu vērtēšanas sistēma. 1992./1993.gadā izglītības reformas ietvaros tika ieviesta 10 ballu sistēma skolēnu sasniegumu vērtēšanai. Kopš tā laika vērtēšanas un pārbaudes veidi mainās atbilstoši jaunajām izglītības reformām un izglītības standartiem. Pārbaudes un vērtēšanas process ir ļoti svarīgs, lai skolēnam būtu saprotams viņa mērķis mācībās, kādas zināšanas un prasmes ir viņa stiprā puse, un pie kādām vēl jāpiestrādā, lai uzlabotu rezultātus. Vērtēšanas sistēmai jābūt saprotamai gan skolotājam, gan skolēnam. Kā topošajām skolotājām, autorēm ir svarīgi saprast, kā vērtēt skolēnu sasniegumus objektīvi un taisnīgi.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants