Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.11.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
  • Biznesa plāns 'SIA "Aditi travels"', 1.
  • Biznesa plāns 'SIA "Aditi travels"', 2.
  • Biznesa plāns 'SIA "Aditi travels"', 3.
  • Biznesa plāns 'SIA "Aditi travels"', 4.
  • Biznesa plāns 'SIA "Aditi travels"', 5.
  • Biznesa plāns 'SIA "Aditi travels"', 6.
  • Biznesa plāns 'SIA "Aditi travels"', 7.
  • Biznesa plāns 'SIA "Aditi travels"', 8.
  • Biznesa plāns 'SIA "Aditi travels"', 9.
  • Biznesa plāns 'SIA "Aditi travels"', 10.
  • Biznesa plāns 'SIA "Aditi travels"', 11.
  • Biznesa plāns 'SIA "Aditi travels"', 12.
  • Biznesa plāns 'SIA "Aditi travels"', 13.
  • Biznesa plāns 'SIA "Aditi travels"', 14.
  • Biznesa plāns 'SIA "Aditi travels"', 15.
  • Biznesa plāns 'SIA "Aditi travels"', 16.
  • Biznesa plāns 'SIA "Aditi travels"', 17.
  • Biznesa plāns 'SIA "Aditi travels"', 18.
  • Biznesa plāns 'SIA "Aditi travels"', 19.
  • Biznesa plāns 'SIA "Aditi travels"', 20.
  • Biznesa plāns 'SIA "Aditi travels"', 21.
  • Biznesa plāns 'SIA "Aditi travels"', 22.
  • Biznesa plāns 'SIA "Aditi travels"', 23.
  • Biznesa plāns 'SIA "Aditi travels"', 24.
  • Biznesa plāns 'SIA "Aditi travels"', 25.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kopsavilkums    3
1.  Uzņēmuma apraksts    5
1.1  Uzņēmuma vizītkarte    5
1.2  Uzņēmuma komercdarbības vide    5
2.  Produkta raksturojums    6
3.  Tirgus analīze    8
3.1  Mērķa tirgus    10
3.2  Konkurenti    10
3.3  SVID analīze    13
4.  Tirgzinības (mārketinga) plāns    14
5.  Uzņēmuma darbība    15
6.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas    16
7.  Riska faktoru analīze    17
8.  Finansu informācija    17
8.1  Plānotie ieņēmumi    18
8.2  Izmaksas    19
8.3  Aprēķini    20
8.4  Naudas plūsmas plāns    21
8.5  Bilance    22
9.  Plānoto rezultātu novērtējums    23
  Izmantotā literatūra    24
Darba fragmentsAizvērt

Aditi travels ir ceļojumu aģentūra, kas piedāvā ceļojumus uz eksotiskajām un siltajām zemēm kā Tunisija, Ēģipte un Taizeme. Firmai ir divas dibinātājas Alise Dreija un Katrīna Privka. Mēs par galveno mērķi esam izvirzījušas nevis lielu peļņas gūšanu, bet gan iekarot vietu Latvijas tirgū ar augstvērtīgu pakalpojuma sniegšanu un patērētāju vēlmju kvalitatīvu apmierināšanu.
Mēs piedāvājam tiešos reisus uz Monastiru, Bangkoku un Šarm el Šeihu, līdz ar to mūsu reisi nenogurdina klientus ar pārsēšanos, kā arī mūsu pakalpojumā ir ietvertas ekskursijas, kas atvieglo ceļotājus, jo tiem ir skaidrs maršruts un svešajā zemē nav jāmeklē iespējas, kur atpūsties un uzzināt kaut ko jaunu par konkrēto vietu.
Mēs par saviem konkurentiem neizvirzām lielās tūrisma aģentūras kā Impro un Nopvatours, jo pagaidām tie ir stabilākie tirgus līderi un tāda maza kompānija kā mēs vismaz pagaidām neesam spējīgi ar viņiem konkurēt. Līdz ar to par galvenajiem konkurentiem mēs izvirzījām aģentūras „Dabas draugs”, „Magic travel” un „Ansbergs travel”, jo arī šīs aģentūras savās ceļojumu paketēs piedāvā iekļautas ekskursijas. Mēs paredzam, ka šīs firmas mēs varētu pārspēt, jo mums visās cenās ir iekļautas arī lidostas nodevas un apdrošināšanas izmaksas, kā arī vīzas. Domājam, ka mums izdosies realizēt gada plānu, jo par sākuma maršrutiem esam izvēlējušās populārākos atpūtas maršrutus un ņemam vērā, ka tie ir sezonas maršruti, kā arī, ka pavisam jaunai kompānijai nebūs cauru gadu pilnas grupas ar ceļotājiem.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants