Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.02.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Redakcijas, reklāmas un mārketinga nodaļas attiecību sistēma Eiropas Hitu Radio', 1.
  • Referāts 'Redakcijas, reklāmas un mārketinga nodaļas attiecību sistēma Eiropas Hitu Radio', 2.
  • Referāts 'Redakcijas, reklāmas un mārketinga nodaļas attiecību sistēma Eiropas Hitu Radio', 3.
  • Referāts 'Redakcijas, reklāmas un mārketinga nodaļas attiecību sistēma Eiropas Hitu Radio', 4.
  • Referāts 'Redakcijas, reklāmas un mārketinga nodaļas attiecību sistēma Eiropas Hitu Radio', 5.
  • Referāts 'Redakcijas, reklāmas un mārketinga nodaļas attiecību sistēma Eiropas Hitu Radio', 6.
  • Referāts 'Redakcijas, reklāmas un mārketinga nodaļas attiecību sistēma Eiropas Hitu Radio', 7.
  • Referāts 'Redakcijas, reklāmas un mārketinga nodaļas attiecību sistēma Eiropas Hitu Radio', 8.
  • Referāts 'Redakcijas, reklāmas un mārketinga nodaļas attiecību sistēma Eiropas Hitu Radio', 9.
  • Referāts 'Redakcijas, reklāmas un mārketinga nodaļas attiecību sistēma Eiropas Hitu Radio', 10.
  • Referāts 'Redakcijas, reklāmas un mārketinga nodaļas attiecību sistēma Eiropas Hitu Radio', 11.
  • Referāts 'Redakcijas, reklāmas un mārketinga nodaļas attiecību sistēma Eiropas Hitu Radio', 12.
  • Referāts 'Redakcijas, reklāmas un mārketinga nodaļas attiecību sistēma Eiropas Hitu Radio', 13.
  • Referāts 'Redakcijas, reklāmas un mārketinga nodaļas attiecību sistēma Eiropas Hitu Radio', 14.
  • Referāts 'Redakcijas, reklāmas un mārketinga nodaļas attiecību sistēma Eiropas Hitu Radio', 15.
  • Referāts 'Redakcijas, reklāmas un mārketinga nodaļas attiecību sistēma Eiropas Hitu Radio', 16.
  • Referāts 'Redakcijas, reklāmas un mārketinga nodaļas attiecību sistēma Eiropas Hitu Radio', 17.
  • Referāts 'Redakcijas, reklāmas un mārketinga nodaļas attiecību sistēma Eiropas Hitu Radio', 18.
  • Referāts 'Redakcijas, reklāmas un mārketinga nodaļas attiecību sistēma Eiropas Hitu Radio', 19.
  • Referāts 'Redakcijas, reklāmas un mārketinga nodaļas attiecību sistēma Eiropas Hitu Radio', 20.
  • Referāts 'Redakcijas, reklāmas un mārketinga nodaļas attiecību sistēma Eiropas Hitu Radio', 21.
  • Referāts 'Redakcijas, reklāmas un mārketinga nodaļas attiecību sistēma Eiropas Hitu Radio', 22.
  • Referāts 'Redakcijas, reklāmas un mārketinga nodaļas attiecību sistēma Eiropas Hitu Radio', 23.
  • Referāts 'Redakcijas, reklāmas un mārketinga nodaļas attiecību sistēma Eiropas Hitu Radio', 24.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ievads    3
2.  Mediju uzņēmuma organizācijas struktūra    5
3.  Eiropas Hitu Radio organizācijas struktūra    8
4.  Redakcijas funkcijas un uzdevumi Eiropas Hitu Radio    11
5.  Reklāmas nozīme mediju uzņēmumā    14
6.  Mārketinga un pārdošanas nodaļas funkcijas un uzdevumi EHR    16
7.  Secinājumi    22
8.  Izmantotā literatūra    23
Darba fragmentsAizvērt


„Interneta un jauno tehnoloģiju straujā attīstība ir būtiski ietekmējusi TV, preses, tiešā pasta un citu mediju spēku. Tai pašā laikā radio, kaut gan nekad nav pretendējis uz līdera pozīcijām, joprojām ieņem vērā ņemamus 11 procentus no mediju reklāmas tirgus.”1
„Radio ir unikāls ar to, ka ir vienīgais sekundārais, pakārtotais medijs, kas nozīmē, ka tā vēstījumu ir iespējams uztvert pakārtoti kādai citai, primārai darbībai, piemēram, darbam birojā. Tieši šī īpašība nodrošinās radio efektivitāti arī nākotnē. Klausītājam vienkārši nav laika pievērsties kanālu pārslēgšanai reklāmu laikā, un tā adresātu sasniedz daudz biežāk nekā avīzē vai televīzijā. Radio ir visur līdzi paņemams un klausāms medijs.”2
Latvijā ir daudz radiostaciju. Taču ir viena raidstacija, kas būtiski atšķiras no citām pēc vairākiem parametriem. Tas ir Eiropas Hitu Radio (turpmāk EHR). Tā kā savā iepriekšējā kursa darbā izpētīju EHR vēsturi, organizācijas un programmas struktūru, tad šajā darbā vēlējos dziļāk izpētīt redakcijas, reklāmas un mārketinga nodaļas attiecības šajā radio un kā tās sadarbojas savā starpā.
Sava darba teorētiskajā daļā es apskatu redakcijas, reklāmas un mārketinga nodaļu attiecības mediju uzņēmumā, kā arī reklāmu nozīmi mediju uzņēmumā. Tas ļauj izprast katras nodaļas uzdevumus, pienākumus un funkcijas.
Sava darba praktiskajā daļā es balstos uz intervijām ar Eiropas Hitu Radio prezidentu un programmu direktoru Uģi Poli un Mārketinga un pārdošanas daļas vadītāju Polīnu Nazarovu. No šīm intervijām es ieguvu ļoti vērtīgu informāciju par to, kāda ir šī radio organizācijas struktūra, katras nodaļas īpatnības un kā tās savā starpā sadarbojas.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants