Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.06.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Pringles reklāmas kampaņas izmaiņas 20.-21.gadsimtā', 1.
  • Referāts 'Pringles reklāmas kampaņas izmaiņas 20.-21.gadsimtā', 2.
  • Referāts 'Pringles reklāmas kampaņas izmaiņas 20.-21.gadsimtā', 3.
  • Referāts 'Pringles reklāmas kampaņas izmaiņas 20.-21.gadsimtā', 4.
  • Referāts 'Pringles reklāmas kampaņas izmaiņas 20.-21.gadsimtā', 5.
  • Referāts 'Pringles reklāmas kampaņas izmaiņas 20.-21.gadsimtā', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Iespējams liela daļa no biznesa projektiem guva zaudējumu, jo to vadītāji bija nespējīgi pabeigt savu projektu, jeb kampaņu pēc neveiksmes. Tie bija vienkārši nespējīgi pabeigt uzdevumu, kuru bija izvēlējusies agrāk. Kad iestājās grūtības, tie bija gatavi momentāni nolaist rokas.
Sākot reiz sekmīgu pasākumu, obligāti vajag novest viņu līdz beigām, citādi konkurents kopēs visas mūsu reklāmas soļus un iznīcinās ar mūsēju ieroci.
Tādu stāstu ir daudz biznesā: Ford, Apple, Volkswagen, Palm, Pringles, 7UP, Avis, Pepsi un daudzas citas kompānijas, kuras savulaik nav varējušas novest līdz izšķirīgai pabeigšanai savus veiksmīgos stratēģiskos plānus.
Nespēja novest lietas līdz beigām atteicās uz daudzām lielām kompānijām, kuras nesaprotami, pa kādiem cēloņiem izmainīja savējai personīgajai sekmīgajai stratēģijai, izvēloties kaut ko jaunu, neatbilstošs tiem, kas kopsummā atveda, ja ne pie kraha, tad pie noteiktām problēmām. Ka piemēru, kad veiksmīga kompānija nevarēja atgūt vienu reizi zaudētas pozicijas var minēt Pringles.
Pringles čipsi pirmoreiz parādījās kā kompānijas Procter&Gamble produkts 1968.gada oktobrī ASV. Čipsu recepti izdomāja 1958.gadā Aleksandrs Liepa. Vēlāk Procter & Gamble saņēma patentu uz čipsu recepti.
Līdz 1970.gadam čipsus bija iespējams iegadāties tikai pilsētiņā Newfangled, tā bija lokāla marka un pat čipsu nosaukums to akcentēja un bija- "Pringle' s Newfangled Potato Chips". Taču, jau 70. gados Procter & Gamble nolēma izvest doto čipsu marku uz amerikāņu tirgus pārēju daļu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants