Vērtējums:
Publicēts: 11.02.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Situācijas apraksts un analīze', 1.
  • Konspekts 'Situācijas apraksts un analīze', 2.
  • Konspekts 'Situācijas apraksts un analīze', 3.
  • Konspekts 'Situācijas apraksts un analīze', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Psihoanalīze.
Pašreiz Latvijā reliģiskā izglītība ir saistīta ar „Kristīgās mācības vai „Ētikas iekļaušanu mācību programmā. Šī mācība pagaidām nav obligāta. Bet Ministru kabinets ir nolēmis šīs mācības programmu ar 2014.gadu 1.septembri iekļaut kā obligātu. Kad vecākiem būs jāizvēlas ko viņu bērniem mācīt. Bet daudzas skolas noteikti atkal nemaz nedos iespēju izvēlei un būs ielikuši savā sarakstā tikai vienu no šim mācībām jo kārtējo reizi nebūs skolai nebūs skolotājs, kas pasniedz kādu no šiem priekšmetiem un skolai nebūs līdzekļu tādu meklēt. Cik, nu tas ir pareizi no mūsu viedokļa. Mīnuss atkal būs, ka bērni tiks dalīti divās daļās. Kas, bērniem atkal izraisīs jautājumus. Kāpēc man jāmācās par Dievu, kamēr citi var iet uz Ētiku. Un otrādāk, un ne jau tāpēc, ka viena vai otra mācība ir sliktāka, bet atkal tiks iedalīti bērni, kas viņu pašu vidū var raisīt konfliktus. Ja vecāki ir audzinājuši savu bērnu ticīgi viņš jau apmeklēs svētdienas skolu vai tamlīdzīgu ar Dievu saistītas nodarbības. Ar šo mācību kā obligātu būs tikai juceklis skolās. Pēc mana personīgā viedokļa skolās pietiek ar Ētiku, jo tur jau ar bērniem runā par tikumību, par labo un ļauno, un atbildību.

Autora komentārsAtvērt
Atlants