Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.10.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Volijs Olinss „Par zīmolu”', 1.
  • Konspekts 'Volijs Olinss „Par zīmolu”', 2.
  • Konspekts 'Volijs Olinss „Par zīmolu”', 3.
  • Konspekts 'Volijs Olinss „Par zīmolu”', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmuma sekmīga darbība balstās uz trim komponentiem: tehniskām vai amata prasmēm (SONY), finanšu lietu pārzināšanu (GOLDMAN SACHS), māku pārdot/ tirgvedību (VIRGIN). Parasti viens komponents dominē. V. Olinss uzskata, ka tirgvedība ir no visām izšķirošā.
Tirgvedība, zīmolvedība un tām līdzīgās parādības būtībā ir iekārdināšana, pievilināšana un mēģinājumi manipulēt, piedabūjot auditoriju pirkt noteiktas preces un pakalpojumus.
VIRGIN eksistences centrā ir zīmols, zīmolvedība šajā kompānijā nozīmē visu, svarīgi kā publika uztver, ko tā dara. Ričards Brensons – VIRGIN zīmols. Viņš cenšas būt vienmēr uzmanības centrā, ātri reaģē uz krīzēm (nesen Lielbritānijā notika VIRGIN vilciena avārija un viņš ieradās notikuma vietā, centās situāciju uzlabot), piedalās šovos („Miljonu mantinieki”).…

Autora komentārsAtvērt
Atlants