Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.06.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Sabiedriskās attiecības Lietuvā', 1.
  • Prezentācija 'Sabiedriskās attiecības Lietuvā', 2.
  • Prezentācija 'Sabiedriskās attiecības Lietuvā', 3.
  • Prezentācija 'Sabiedriskās attiecības Lietuvā', 4.
  • Prezentācija 'Sabiedriskās attiecības Lietuvā', 5.
  • Prezentācija 'Sabiedriskās attiecības Lietuvā', 6.
  • Prezentācija 'Sabiedriskās attiecības Lietuvā', 7.
  • Prezentācija 'Sabiedriskās attiecības Lietuvā', 8.
  • Prezentācija 'Sabiedriskās attiecības Lietuvā', 9.
  • Prezentācija 'Sabiedriskās attiecības Lietuvā', 10.
  • Prezentācija 'Sabiedriskās attiecības Lietuvā', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Vispārīgi par PR
PR ir jauna industrija, līdz ar to praktiķiem nav izveidoti noteikumi un likumi, kuriem sekot.
Nav PR likuma, bet ir reklāmas un publiskās informācijas likumi, kuri daudzos gadījumos attiecas uz PR.
Tāpat kā Latvijā, arī Lietuvā nav pētīta PR vēsture.
Lai arī Lietuvā ir PR profesionāļu asociācija (LRVS), tai nav reprezentatīvas dalībnieku bāzes. Zemās aktivitātes dēļ nav arī PR balvu un kongresu.

Mediju attiecības
Diezgan liels izaicinājums PR speciālistiem.
Ja vēlamies iegūt publikāciju par mūsu klientu, ir jābūt ļoti radošam, jo tikai viens no pieciem virsrakstiem piesaista žurnālista uzmanību.
Jābūt netradicionālai pieejai.

Tendences
Arvien vairāk starptautisku kompāniju izrāda interesi par Lietuvu, kas varētu sekmēt PR prakses attīstību.
Arvien vairāk nevalstisko organizāciju izrāda interesi maksāt par publisko attiecību pakalpojumiem.
Tā kā projekti kļūst aizvien lielāki un resursus prasošāki, vairāk kompāniju būs gatavas maksāt par PR aģentūru pakalpojumiem.

Atlants