Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Mārketinga būtība, mērķi un attīstība', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga būtība, mērķi un attīstība', 2.
  • Konspekts 'Mārketinga būtība, mērķi un attīstība', 3.
  • Konspekts 'Mārketinga būtība, mērķi un attīstība', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Galvenie mārketinga attīstības cēloņi ir preču sortimenta paplašināšanas, realizējamās produkcijas apjoma palielināšanās un iedzīvotāju dzīves līmeņa paaugstināšanās.
Mārketinga uzdevumi. Mārketinga uzdevums ir izprast patērētāju vēlmes uz parādīt tiem, ka piedāvātais produkts var kādu no tam apmierināt. rūpīgi, vispusīgi un detalizēti izpētīt tirgu, pircējus, izanalizēt tās apmaiņas, attiecības kādas ir un veidojas starp uzņēmumu un tā produktu pircējiem, starp uzņēmumu un piegādātājiem, starpniekiem un konkurentiem. Aktīvi iedarboties uz tirgu un produktu pieprasījumu, lai palielinātu savu produktu tirgus daļu un paaugstinātu pārdošanas rentabilitāti.
Pasaulei ieejot 20.gs pateicoties industriālās revolūcijas jauno tehnoloģijas sasniegumiem, patēriņa preču piedāvājums bija samērā liels. Šajos gados patērētāji pirka visu, kas bija pieejams, neskatoties uz kvalitāti, produkta īpašībām, cenu u tt. Mārketings visvērienīgāk attīstījās 50. gadu sākumā. To firmu vidū, kuras sāka aktīvi lietot pārvaldē tirgus koncepciju un pārkārtoja savu ražošanas un realizācijas aparātu, pamatojopties uz tās principiem. Jau 60. gados vairākums amerikāņu, kā arī daudzas Eiropas firmas atdzina mārketinga efektivitāti, un tas kļuva par šio firmu stratēģijas pamatu ar atbilstošiem principiem, formām, metodēm un vadīšanas stilu.20.gs. 80 gados radās jauna sociālā mārketinga filozofija, kas paredzēja noteikt un apmierināt pircēju vajadzības, vēlmes un intereses. Šajā filozofija ir svarīgs ne tikai klients, bet sociālais labums, ko prece dot sabiedrībai.1…

Autora komentārsAtvērt
Atlants