Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.02.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Komunikācija un uzticēšanās organizācijā: sociālās identitātes pieeja', 1.
  • Prezentācija 'Komunikācija un uzticēšanās organizācijā: sociālās identitātes pieeja', 2.
  • Prezentācija 'Komunikācija un uzticēšanās organizācijā: sociālās identitātes pieeja', 3.
  • Prezentācija 'Komunikācija un uzticēšanās organizācijā: sociālās identitātes pieeja', 4.
  • Prezentācija 'Komunikācija un uzticēšanās organizācijā: sociālās identitātes pieeja', 5.
  • Prezentācija 'Komunikācija un uzticēšanās organizācijā: sociālās identitātes pieeja', 6.
  • Prezentācija 'Komunikācija un uzticēšanās organizācijā: sociālās identitātes pieeja', 7.
  • Prezentācija 'Komunikācija un uzticēšanās organizācijā: sociālās identitātes pieeja', 8.
  • Prezentācija 'Komunikācija un uzticēšanās organizācijā: sociālās identitātes pieeja', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Pētījuma mērķis
Uz sociālās identitātes pieejas pamata pierādīt, ka vertikālajai komunikācijai ir daudz ciešāka saikne ar darbinieku emocionālo uzticību organizācijām nekā horizontālajai komunikācijai
Sociālā identitāte
Sociāli psiholoģisks process, kas balstās uz īpašu sociālā konteksta sapratni un sevis identificēšanu sociālajā kontekstā

Cilvēki parasti ir labās domās par sevi un grupām, kurām tie pieder, un tas savukārt lielā mērā ietekmē attiecības ar citām grupām

Uzticība organizācijā un identifikācija
Koncepts “uzticība organizācijā” ir cieši saistīts ar identitātes konceptu – “twin concept”

Darbinieku uzticēšanos rada emocionālā saikne ar organizāciju, identifikācija ar to un līdzdalība organizācijā

Uzticība organizācijās cieši saistīta ar apgrozījumu, darbinieku darba neattaisnotu kavēšanu, cita darba meklēšanu un organizāciju pamešanu
Komunikācija un uzticība
Komunikācija rada apstākļus uzticībai, tādējādi aplūkojama, kā viens no tās cēloņiem

Komunikācijas tipi
Vertikālā komunikācija - komunikācija augšup un lejup pa organizācijas hierarhiju starp dažāda līmeņa darbiniekiem tajā skaitā arī ar vadību

Vertikālā komunikācija palīdz definēt organizācijas būtību, kas ļauj darbiniekam sevi ar organizāciju identificēt.…

Autora komentārsAtvērt
Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Komunikācija un uzticēšanās organizācijā: sociālās identitātes pieeja”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/520744

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.