Vērtējums:
Publicēts: 03.09.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Veselības izglītība skolā', 1.
  • Referāts 'Veselības izglītība skolā', 2.
  • Referāts 'Veselības izglītība skolā', 3.
  • Referāts 'Veselības izglītība skolā', 4.
  • Referāts 'Veselības izglītība skolā', 5.
  • Referāts 'Veselības izglītība skolā', 6.
  • Referāts 'Veselības izglītība skolā', 7.
  • Referāts 'Veselības izglītība skolā', 8.
  • Referāts 'Veselības izglītība skolā', 9.
  • Referāts 'Veselības izglītība skolā', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Veselības izglītības jautājumi ir integrēti visu mācību priekšmetu jomās (mākslas, tehnoloģiju, valodu, sociālo). Klašu audzinātāju stundas ir daudzveidīgas iespējas kā apgūt dzīvesprasmes, veselības izglītības jautājumus. Skolēni tos apgūst iesaistoties projektos, konkursos, akcijās u.tml.
Skola līdztekus ģimenei un sabiedrībai ir atbildīga par jaunās paaudzes veselību. Tādējādi skolai ir jāiesaistās primārās profilakses darbā. Primārās profilakses mērķis ir cilvēka rakstura, gribas, attieksmes un dzīves prasmju veidošana, lai kritiskā dzīves situācijā viņš spētu izdarīt izvēli par labu veselībai, būtu gatavs risināt problēmas un pieņemt atbildīgus lēmumus. Nozīmīgi ir preventīvie pasākumi dažādu atkarību (smēķēšana, alkohola un narkotiku lietošana, datoratkarība u.c.) profilaksei. Bērnam un jaunietim ir nepieciešams izprast pārmaiņas, kas notiek ar viņu, mainoties vecumam, un ievērot nosacījumus, kas ir veselīga dzīvesveida pamatā (uzturs, kustības, pozitīvas emocijas un attieksmes u.c.). Būtiska ir sevis kā vides sastāvdaļas apzināšanās, kad indivīds uzņemas pienākumus un rūpes par vides sakārtošanu, saglabāšanu, veidošanu.
Galvenais mērķis skolā: Rosināt skolēnus ievērot veselīgu dzīvesveidu un izprast apkārtējo vidi kā nosacījumu dzīves kvalitātes nodrošināšanai.

Autora komentārsAtvērt
Atlants