Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.08.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Interneta pakalpojumu sniedzēju automatizēto sistēmu izstrāde', 1.
  • Referāts 'Interneta pakalpojumu sniedzēju automatizēto sistēmu izstrāde', 2.
  • Referāts 'Interneta pakalpojumu sniedzēju automatizēto sistēmu izstrāde', 3.
  • Referāts 'Interneta pakalpojumu sniedzēju automatizēto sistēmu izstrāde', 4.
  • Referāts 'Interneta pakalpojumu sniedzēju automatizēto sistēmu izstrāde', 5.
  • Referāts 'Interneta pakalpojumu sniedzēju automatizēto sistēmu izstrāde', 6.
  • Referāts 'Interneta pakalpojumu sniedzēju automatizēto sistēmu izstrāde', 7.
  • Referāts 'Interneta pakalpojumu sniedzēju automatizēto sistēmu izstrāde', 8.
  • Referāts 'Interneta pakalpojumu sniedzēju automatizēto sistēmu izstrāde', 9.
  • Referāts 'Interneta pakalpojumu sniedzēju automatizēto sistēmu izstrāde', 10.
  • Referāts 'Interneta pakalpojumu sniedzēju automatizēto sistēmu izstrāde', 11.
  • Referāts 'Interneta pakalpojumu sniedzēju automatizēto sistēmu izstrāde', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Informāciju tehnoloģiju, skaitļošanas tehnikas un lietišķas matemātikas vētraina attīstība pēdējos gados bagātināja mārketinga sistēmu, padarīja to iedarbīgāku un efektīvāku, kas atrada savu atspulgu uz patēriņa dinamikas lokanības paaugstināšanās reaģēšanu. Mūsdienu mārketinga sistēmu efektivitāte nodrošina ar noietā tīkla mūsdienu metožu pielietojumu uz automatizētās informācijas apstrādāšanas bāzes. Jaunu informatīvu tehnoloģiju ieviešanas procesi izrāda atsevišķa uzņēmuma darbības iespaidošanu visās sfēras.
Viens no jauninājumiem korporatīvās informatīvās tehnoloģijās izpaužas tā, ka saistība ar Internetu, kura radīšanas ideja noslēdzas tajā, ka top lokāls tīkls, kas ļauj saņemt piekļūšanu pie informācijas elektroniskā vidē. Šajā gadījumā menedžeriem darbā ar klientiem rodas iespēju sasaistīties ar IS un saņemt visu informāciju daudzumu, kurš viņš nepieciešams.
Dotā darba mērķis ir Interneta un specializēto informatīvo sistēmu pielietojuma tehnoloģiju izmantošanas iespējas pētījums iekšfirmas procesos un komunikācijās mārketinga instrumenta kvalitātē, kā arī interaktīva instrumenta kvalitātē reklāmā un dažos komerciālos uzņēmuma darbības veidos.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants