Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.10.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Starptautiskā reklāma. Globālas markas', 1.
  • Konspekts 'Starptautiskā reklāma. Globālas markas', 2.
  • Konspekts 'Starptautiskā reklāma. Globālas markas', 3.
  • Konspekts 'Starptautiskā reklāma. Globālas markas', 4.
  • Konspekts 'Starptautiskā reklāma. Globālas markas', 5.
  • Konspekts 'Starptautiskā reklāma. Globālas markas', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Starptautiskā reklāma kā komunikācijas forma dod lielu ieguldījumu valstu satuvināšanos. Līdz ar jauno preču, ideju un vērtību parādīšanos jaunos tirgos, arī cilvēki sāk labāk saprasties. Līdz ar tehnoloģiju attīstību, attīstīsies arī starptautiskā reklāma. [1., 618]
Tirgus paplašināšanās līdz pasaules mērogiem
Uzņēmumi, kuri visvairāk pārdod produktus vietējos tirgos, ir apzinuši nepieciešamību meklēt citus tirgus, lai attīstītos. Rietumu uzņēmumi uzskata, ka noieta jaunos tirgos ir vieglāka un izdevīgāka. [1., 739]
Politisko, ekonomisko un muitas barjeru sabrukums pēdējos gados atviegloja uzņēmumu darbību globālā mērogā un veicināja starptautiskās reklāmas attīstību.
Globālo masu izplatīšanas līdzekļu attīstība palielina patērētāju izvēles vienotības pakāpi visā pasaulē un globālo kampaņu skaitu, kuras vienādi tiek organizētas visā pasaulē. Piemēram, tādas organizācijas kā Nike un Canon sāka nostiprināt savu marku pozīcijas, izmantojot standartizētas reklāmas kampaņas.
Jebkurā gadījumā, globālam mārketingam un reklāmai mūsdienās ir ļoti liela loma, jo lielie uzņēmumi un galveno tirdzniecības marku ražotāji sāka apzināties nepieciešamību iziet tirgos, kuri atrodas ārpus viņu tradicionālo tirgu robežām. Masu izplatīšanas līdzekļu infrastruktūras paplašināšanās un cilvēku gaumes visā pasaulē līdzība dod iespēju pārdot un reklamēt tirdzniecības markas pasaules mērogos…

Autora komentārsAtvērt
Atlants