Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Mūzikas instrumenta spēles ietekme uz cilvēku', 1.
  • Referāts 'Mūzikas instrumenta spēles ietekme uz cilvēku', 2.
  • Referāts 'Mūzikas instrumenta spēles ietekme uz cilvēku', 3.
  • Referāts 'Mūzikas instrumenta spēles ietekme uz cilvēku', 4.
  • Referāts 'Mūzikas instrumenta spēles ietekme uz cilvēku', 5.
  • Referāts 'Mūzikas instrumenta spēles ietekme uz cilvēku', 6.
  • Referāts 'Mūzikas instrumenta spēles ietekme uz cilvēku', 7.
  • Referāts 'Mūzikas instrumenta spēles ietekme uz cilvēku', 8.
  • Referāts 'Mūzikas instrumenta spēles ietekme uz cilvēku', 9.
  • Referāts 'Mūzikas instrumenta spēles ietekme uz cilvēku', 10.
  • Referāts 'Mūzikas instrumenta spēles ietekme uz cilvēku', 11.
  • Referāts 'Mūzikas instrumenta spēles ietekme uz cilvēku', 12.
  • Referāts 'Mūzikas instrumenta spēles ietekme uz cilvēku', 13.
  • Referāts 'Mūzikas instrumenta spēles ietekme uz cilvēku', 14.
  • Referāts 'Mūzikas instrumenta spēles ietekme uz cilvēku', 15.
  • Referāts 'Mūzikas instrumenta spēles ietekme uz cilvēku', 16.
  • Referāts 'Mūzikas instrumenta spēles ietekme uz cilvēku', 17.
  • Referāts 'Mūzikas instrumenta spēles ietekme uz cilvēku', 18.
  • Referāts 'Mūzikas instrumenta spēles ietekme uz cilvēku', 19.
  • Referāts 'Mūzikas instrumenta spēles ietekme uz cilvēku', 20.
  • Referāts 'Mūzikas instrumenta spēles ietekme uz cilvēku', 21.
  • Referāts 'Mūzikas instrumenta spēles ietekme uz cilvēku', 22.
  • Referāts 'Mūzikas instrumenta spēles ietekme uz cilvēku', 23.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.1.  mūzika kā spēju attīstītāj līdzeklis    5
1.2.  muzicēšana kā palīgs mācībām skolā    6
1.2.1.  runas spēju uzlabošanās    6
1.2.2.  lasītprasmes uzlabošanās    7
1.2.3.  īslaicīgās atmiņas uzlabošanās    7
1.3.  muzicēšana kā grūts darbs    8
1.4.  mūzikas klausīšanās ietekme    9
2.1.  anketu apkopojums    11
2.2.  vidējās atzīmes klasē pirmajā pusgadā    14
3.  Secinājumi    15
4.  Nobeigums    16
5.  Izmantotā literatūra    17
6.  Termini    18
7.  Pielikums    19
Darba fragmentsAizvērt

Sešu gadu vecumā mamma mani aizveda uz mūzikas skolu. Iestājos klavieru klasē. Kad pagāja trīs gadi, secināju, ka klavierspēle nav mans lauciņš un izstājos no mūzikas skolas. Pēc vasaras brīvlaika iestājos mūzikas skolā atkārtoti, bet šoreiz uz flautas klasi. Biju sapratusi, ka man ir nepieciešama muzikālā izglītība, jo biju dzirdējusi, ka mūzika palielina cilvēka garīgo izaugsmi, palīdz atslābināties un atpūsties, tā trenē atmiņu, veiklību un uzmanību.
Protams, ka ir arī negatīvā puse mūzikas instrumenta apguvē, kā, piemēram, tas, ka tā aizņem ļoti daudz brīvā laika. Pēc savas pieredzes zinu, ka pozitīvais ir vairāk nekā negatīvais, tādēļ ne mirkli nenožēloju, ka esmu tērējusi savu brīvo laiku šim mērķim-instrumenta spēles apguvei.
Zinātniski pētnieciskā darba mērķi:
1.Vairāk izpētīt cilvēku ieguvumus, apgūstot kādu no mūzikas instrumenta spēlēm.
2.Papildināt esošās zināšanas.
Mani uzdevumi:
1.Savākt pēc iespējas vairāk informācijas par mūzikas instrumenta spēles pozitīvo ietekmi uz cilvēku.
2.Sagatavot anketas cilvēkiem, kuri nodarbojas ar instrumentspēli.
3.Aptaujāt cilvēkus un apkopot rezultātus.
4.Noformēt darbu atbilstoši prasībām.
Darba metodes:
1.Datu bāzes izveide.
2.Literatūras analīze.
3.Anketēšana.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants