Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'SVID analīze un virtuālās komunikācijas veidi', 1.
  • Referāts 'SVID analīze un virtuālās komunikācijas veidi', 2.
  • Referāts 'SVID analīze un virtuālās komunikācijas veidi', 3.
  • Referāts 'SVID analīze un virtuālās komunikācijas veidi', 4.
  • Referāts 'SVID analīze un virtuālās komunikācijas veidi', 5.
  • Referāts 'SVID analīze un virtuālās komunikācijas veidi', 6.
  • Referāts 'SVID analīze un virtuālās komunikācijas veidi', 7.
  • Referāts 'SVID analīze un virtuālās komunikācijas veidi', 8.
  • Referāts 'SVID analīze un virtuālās komunikācijas veidi', 9.
  • Referāts 'SVID analīze un virtuālās komunikācijas veidi', 10.
  • Referāts 'SVID analīze un virtuālās komunikācijas veidi', 11.
  • Referāts 'SVID analīze un virtuālās komunikācijas veidi', 12.
  • Referāts 'SVID analīze un virtuālās komunikācijas veidi', 13.
  • Referāts 'SVID analīze un virtuālās komunikācijas veidi', 14.
  • Referāts 'SVID analīze un virtuālās komunikācijas veidi', 15.
  • Referāts 'SVID analīze un virtuālās komunikācijas veidi', 16.
  • Referāts 'SVID analīze un virtuālās komunikācijas veidi', 17.
  • Referāts 'SVID analīze un virtuālās komunikācijas veidi', 18.
  • Referāts 'SVID analīze un virtuālās komunikācijas veidi', 19.
Darba fragmentsAizvērt

Tīmekļa žurnāls jeb emuārs (angļu: weblog, blog) ir tīmekļa lietojums, kas satur regulārus ierakstus vienā tīmekļa vietnē. Visbiežāk šie ieraksti parādās apgrieztā hronoloģiskā secībā. Šāda veida tīmekļa vietne parasti ir pieejama jebkuram Interneta lietotājam.
Pastāv visdažādākā veida tīmekļa žurnāli, sākot no individuālām dienasgrāmatām, līdz pat politisku kampaņu, uzņēmumu un kopienu žurnāliem. Daudzi tīmekļa žurnāli ļauj apmeklētājiem atstāt publiskus komentārus, kas noved pie noteiktu lasītāju grupu pulcēšanos ap konkrēto tīmekļa žurnālu. Visu tīmekļa žurnālu kopumu sauc par blogosfēru.
Blogus iedala gan pēc to satura, gan pēc veida kā šis satur tiek pasniegts lasītājam:
• Nišas blogi - autors pauž viedokli un publicē ziņas par kādu konkrētu tēmu, piemēram, politiku;
• Tiešsaistes dienasgrāmatas - autors raksta par savu ikdienu, pārdomām un sev aktuālām tēmām;
• Korporatīvie blogi - uzņēmumu iekšējā tīkla blogi, kas tiek veidoti ar nodomu uzlabot komunikāciju starp dažādām uzņēmuma struktūrām;
• Pēc pasniegšanas veida - blogus, kas pārsvarā satur video materiālus, dēvē par vlogiem; tādus, kas satur fotogrāfijas, par fotoblogiem utt.;
• Pēc publicēšanai izmantotās ierīces - blogus var kategorizēt arī pēc ierīcēm uz kurām tie rakstīti un publicēt, piemēram, emuārs, kas rakstīts un publicēts no mibilā tālruņa vai plaukstdatora, tiek saukts par moblogu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants