Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Pētījums par sabiedrisko attiecību speciālista vietu organizācijā', 1.
  • Referāts 'Pētījums par sabiedrisko attiecību speciālista vietu organizācijā', 2.
  • Referāts 'Pētījums par sabiedrisko attiecību speciālista vietu organizācijā', 3.
  • Referāts 'Pētījums par sabiedrisko attiecību speciālista vietu organizācijā', 4.
  • Referāts 'Pētījums par sabiedrisko attiecību speciālista vietu organizācijā', 5.
  • Referāts 'Pētījums par sabiedrisko attiecību speciālista vietu organizācijā', 6.
  • Referāts 'Pētījums par sabiedrisko attiecību speciālista vietu organizācijā', 7.
  • Referāts 'Pētījums par sabiedrisko attiecību speciālista vietu organizācijā', 8.
  • Referāts 'Pētījums par sabiedrisko attiecību speciālista vietu organizācijā', 9.
  • Referāts 'Pētījums par sabiedrisko attiecību speciālista vietu organizācijā', 10.
  • Referāts 'Pētījums par sabiedrisko attiecību speciālista vietu organizācijā', 11.
  • Referāts 'Pētījums par sabiedrisko attiecību speciālista vietu organizācijā', 12.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ievads    4
2.  Sabiedriskās attiecības    5
3.  Organizēšana    6
4.  Liepājas sociālā dienesta struktūra    8
4.1.  Liepājas sociālā dienesta struktūras analīze    9
5.  Swedbank(Hansabankas) organizācijas struktūra    10
5.1.  Swedbank(Hansabankas) organizācijas struktūras analīze    10
6.  Secinājumi    12
7.  Izmantota literatūra    13
Darba fragmentsAizvērt

Sabiedriskās attiecības ir pārvaldes funkcija, ar kuras palīdzību tiek nodibināti un uzturēti savstarpēji izdevīgi sakari starp kādu organizāciju un to sabiedrību , no kuras ir atkarīgas šīs organizācijas veiksmes un neveiksmes. [2]
Sabiedriskās attiecības veido uzņēmuma iekšējās un ārējās attiecības jeb komunikāciju. Iekšējā komunikācija ir uzņēmuma vadības veidotās attiecības ar uzņēmuma darbiniekiem, savukārt, uzņēmuma ārējā komunikācija ir savstarpējo attiecību veidošana ar mērķauditoriju.
Lai informētu sabiedrību par uzņēmumu un tā piedāvājumiem, sabiedriskajām attiecībām ir jānodrošina uzņēmuma komunikācija ar presi un medijiem. Tas ir nepieciešams, lai nodrošinātu uzņēmuma atpazīstamību un imidža veidošanu. Sabiedriskajām attiecībām ir jāsniedz mērķauditorijai tā informācijas, kas tām liekas svarīga, nepieciešama un skaidri saprotama.
Lielākoties uzņēmumi izvēlas sabiedrisko attiecību pakalpojumus krīzes situācijās, kad ir jānovērš sabiedrības negatīvās domas par uzņēmumu un jāizceļ to darbības sfēru un piedāvājumus, ar ko atšķiras no citiem uzņēmumu piedāvājumiem. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants