Vērtējums:
Publicēts: 01.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Mediju plānošana', 1.
  • Referāts 'Mediju plānošana', 2.
  • Referāts 'Mediju plānošana', 3.
  • Referāts 'Mediju plānošana', 4.
  • Referāts 'Mediju plānošana', 5.
  • Referāts 'Mediju plānošana', 6.
  • Referāts 'Mediju plānošana', 7.
  • Referāts 'Mediju plānošana', 8.
  • Referāts 'Mediju plānošana', 9.
  • Referāts 'Mediju plānošana', 10.
  • Referāts 'Mediju plānošana', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Mediju plāns    4
1.1.  Nepieciešamā informācija    4
2.  Mediju izvēle    6
2.1.  Izvēles pamatojums    6
2.2.  Izvēle starp mediju veidiem    7
2.3.  Mediju laika izvēle    9
  Nobeigums    10
  Izmantotā literatūra    11
Darba fragmentsAizvērt

NOBEIGUMS
Mediju plānošana ir viens no svarīgākajiem reklāmas kampaņas posmiem, jo ar tā palīdzību, pareizi saplānojot, ir iespējams sasniegt lielu mērķauditoriju, kas ir būtiska reklāmai, kas pēc tam nestu pozitīvus rezultātus uzņēmumam. Tiek iegūti jauni klienti vai esošajiem atgādināts par produktu vai pakalpojumu.
Aplūkojot mediju plānošanas procesus, var secināt, ka tas ir sarežģīts process un prasa arī laika ieguldījumu. Mediju izvēle ir viens no svarīgākajiem mediju plāna posmiem, jo prasa daudzu lēmumu pieņemšanu. Nepareizs lēmums par kādu no mediju veida izvēli vai neizvēli var nesasniegt pietiekami lielu mērķauditoriju un reklāmas centieni, kā arī ieguldītais budžets var nenest pozitīvus rezultātus, ko sagaida uzņēmums. Tā kā mediju plānošana prasa daudz laika, jo jāizvērtē mediju kanāli, auditorija un laiks, kuros ievietot reklāmu, tad daudz vieglāk būtu, ja šis process nebūtu jāveic visu laiku no jauna. Būtu labāk, ja jau būtu kāds gatavs plāns, kuru varētu izmantot, taču tāda universāla mediju plāna nav, kas derētu jebkuram gadījumam. Mediju plāns ir radīts speciāli katram konkrētajam produktam vai pakalpojumam, kā arī konkrētajam tirgus segmentam, mērķauditorijai, izmantojot iepriekš izstrādātus mārketinga mērķus un ievērojot pieejamo budžetu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants