Vērtējums:
Publicēts: 15.01.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Pure Chocolate" ražotā šokolādes piena dzēriena iepakojuma reklāma', 1.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Pure Chocolate" ražotā šokolādes piena dzēriena iepakojuma reklāma', 2.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Pure Chocolate" ražotā šokolādes piena dzēriena iepakojuma reklāma', 3.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Pure Chocolate" ražotā šokolādes piena dzēriena iepakojuma reklāma', 4.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Pure Chocolate" ražotā šokolādes piena dzēriena iepakojuma reklāma', 5.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Pure Chocolate" ražotā šokolādes piena dzēriena iepakojuma reklāma', 6.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Pure Chocolate" ražotā šokolādes piena dzēriena iepakojuma reklāma', 7.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Pure Chocolate" ražotā šokolādes piena dzēriena iepakojuma reklāma', 8.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Pure Chocolate" ražotā šokolādes piena dzēriena iepakojuma reklāma', 9.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Pure Chocolate" ražotā šokolādes piena dzēriena iepakojuma reklāma', 10.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Pure Chocolate" ražotā šokolādes piena dzēriena iepakojuma reklāma', 11.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Pure Chocolate" ražotā šokolādes piena dzēriena iepakojuma reklāma', 12.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Pure Chocolate" ražotā šokolādes piena dzēriena iepakojuma reklāma', 13.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Pure Chocolate" ražotā šokolādes piena dzēriena iepakojuma reklāma', 14.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Pure Chocolate" ražotā šokolādes piena dzēriena iepakojuma reklāma', 15.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Pure Chocolate" ražotā šokolādes piena dzēriena iepakojuma reklāma', 16.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Pure Chocolate" ražotā šokolādes piena dzēriena iepakojuma reklāma', 17.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Pure Chocolate" ražotā šokolādes piena dzēriena iepakojuma reklāma', 18.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Pure Chocolate" ražotā šokolādes piena dzēriena iepakojuma reklāma', 19.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Pure Chocolate" ražotā šokolādes piena dzēriena iepakojuma reklāma', 20.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Pure Chocolate" ražotā šokolādes piena dzēriena iepakojuma reklāma', 21.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Pure Chocolate" ražotā šokolādes piena dzēriena iepakojuma reklāma', 22.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Pure Chocolate" ražotā šokolādes piena dzēriena iepakojuma reklāma', 23.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Pure Chocolate" ražotā šokolādes piena dzēriena iepakojuma reklāma', 24.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Pure Chocolate" ražotā šokolādes piena dzēriena iepakojuma reklāma', 25.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Pure Chocolate" ražotā šokolādes piena dzēriena iepakojuma reklāma', 26.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Pure Chocolate" ražotā šokolādes piena dzēriena iepakojuma reklāma', 27.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Pure Chocolate" ražotā šokolādes piena dzēriena iepakojuma reklāma', 28.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Pure Chocolate" ražotā šokolādes piena dzēriena iepakojuma reklāma', 29.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Pure Chocolate" ražotā šokolādes piena dzēriena iepakojuma reklāma', 30.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Pure Chocolate" ražotā šokolādes piena dzēriena iepakojuma reklāma', 31.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Teorētiskā daļa    4
1.1.  Preču dizaina un noformējuma vēsture    4
1.1.1.  Dizains – skaidrojums un būtība    4
1.1.2.  Dizains un produktu attīstības process    5
1.2.  Preces ārējais izskats un iesaiņojuma funkcijas    5
1.2.1.  Preces un patērētāja aizsardzība    8
1.2.2.  Preces saturēšana    8
1.2.3.  Preces atspoguļošana    8
1.2.4.  Preces virzīšana pie pircēja    8
1.2.5.  Preces lietošanas atvieglošana    9
1.3.  Uzņēmuma SIA „Pure Chocolate” raksturojums    10
1.3.1.  SIA "Pure Chocolate" šokolādes dzēriens    11
2.  Praktiskā daļa    12
2.1.  Secinājumi par aptauju    21
2.2.  SVID analīze    22
3.  Izmantotā literatūra    24
4.  Secinājumi    25
5.  Priekšlikumi    25
  Pielikums    26
Darba fragmentsAizvērt

4. Secinājumi
1. Pazeminot pašizmaksu, bet neuzlabojot preces ārējo izskatu, ergonomiku, nevarēs palielināt preču pārdošanas apjomus.
2. Dizains rada pirmo iespaidu par produktu un paliek atmiņā, kā arī kalpo kā komunikācijas līdzeklis, tā pat kā dizains, arī iepakojums ir būtisks, jo ar to var gan paplašināt produktu derīguma termiņu, kā arī ar radošu iepakojumu piesaistīt patērētājus.
3. Tieši ar iesaiņojuma palīdzību var sekmēt pircēja piesaistīšanu, tā ir pircējam visredzamākā preces daļa
4. SIA „Pure Chocolate” šokolādes dzēriena pakojuma dizainā ir jāmaina materiāla veids, lai tas būtu ērtāks un parocīgāks pircējiem.
5. Veicot SVID analīzi , secināju, ka stiprās puses un iespējas ir vairāk kā vājās puses un draudi, šāds pārsvars ir pozitīvi vērtējams.
6. Pēc aptaujas anketas apkopotajām atbildēm varu secināt, ka šokolādes dzēriens nav kārtīgi pamanāms veikala plauktos, ir nepieciešams to izcelt, mainīt iepakojumu vai tā atrašanās vietu.

5. Priekšlikumi
1. Mācīties no savas, kā arī no pieredzējušāku uzņēmumu darbības
2. Nepārtraukti pilnveidoties un uzkrāt kā praktisko pieredzi, tā arī teorētiskās zināšanas;
3. Piedalīties informācijas apmaiņā un komunicēt ar citiem uzņēmumiem
4. Pārvietot produktu t pie piena pakām, piesaistot pircējus un radot vēlmi to iegādāties, izmēģināt ko jaunu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants