-
Uzņēmuma SIA "Pure Chocolate" ražotā šokolādes piena dzēriena iepakojuma reklāmas vizuālā noformējuma pilnveidošana
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | Teorētiskā daļa | 4 |
1.1. | Preču dizaina un noformējuma vēsture | 4 |
1.1.1. | Dizains – skaidrojums un būtība | 4 |
1.1.2. | Dizains un produktu attīstības process | 5 |
1.2. | Preces ārējais izskats un iesaiņojuma funkcijas | 5 |
1.2.1. | Preces un patērētāja aizsardzība | 8 |
1.2.2. | Preces saturēšana | 8 |
1.2.3. | Preces atspoguļošana | 8 |
1.2.4. | Preces virzīšana pie pircēja | 8 |
1.2.5. | Preces lietošanas atvieglošana | 9 |
1.3. | Uzņēmuma SIA „Pure Chocolate” raksturojums | 10 |
1.3.1. | SIA "Pure Chocolate" šokolādes dzēriens | 11 |
2. | Praktiskā daļa | 12 |
2.1. | Secinājumi par aptauju | 21 |
2.2. | SVID analīze | 22 |
3. | Izmantotā literatūra | 24 |
4. | Secinājumi | 25 |
5. | Priekšlikumi | 25 |
Pielikums | 26 |
4. Secinājumi
1. Pazeminot pašizmaksu, bet neuzlabojot preces ārējo izskatu, ergonomiku, nevarēs palielināt preču pārdošanas apjomus.
2. Dizains rada pirmo iespaidu par produktu un paliek atmiņā, kā arī kalpo kā komunikācijas līdzeklis, tā pat kā dizains, arī iepakojums ir būtisks, jo ar to var gan paplašināt produktu derīguma termiņu, kā arī ar radošu iepakojumu piesaistīt patērētājus.
3. Tieši ar iesaiņojuma palīdzību var sekmēt pircēja piesaistīšanu, tā ir pircējam visredzamākā preces daļa
4. SIA „Pure Chocolate” šokolādes dzēriena pakojuma dizainā ir jāmaina materiāla veids, lai tas būtu ērtāks un parocīgāks pircējiem.
5. Veicot SVID analīzi , secināju, ka stiprās puses un iespējas ir vairāk kā vājās puses un draudi, šāds pārsvars ir pozitīvi vērtējams.
6. Pēc aptaujas anketas apkopotajām atbildēm varu secināt, ka šokolādes dzēriens nav kārtīgi pamanāms veikala plauktos, ir nepieciešams to izcelt, mainīt iepakojumu vai tā atrašanās vietu.
5. Priekšlikumi
1. Mācīties no savas, kā arī no pieredzējušāku uzņēmumu darbības
2. Nepārtraukti pilnveidoties un uzkrāt kā praktisko pieredzi, tā arī teorētiskās zināšanas;
3. Piedalīties informācijas apmaiņā un komunicēt ar citiem uzņēmumiem
4. Pārvietot produktu t pie piena pakām, piesaistot pircējus un radot vēlmi to iegādāties, izmēģināt ko jaunu.
…
Ikdienu cilvēki veic pirkumus veikalā vai citā vietā ne tikai tāpēc, ka nepieciešams ēst, dzert, apģērbties, izklaidēties, mācīties, bet gan arī tāpēc, ka veikala apmeklējums vienlaicīgi ir arī izklaide, atpūta un iespēja ieraudzīt kaut ko jaunu, gūt iepriecinājumu. Preces tiek ražotas masveidīgi, sērijveidīgi. Tās kļuvušas pieejamas visiem patērētājiem. Starp uzņēmumiem valda konkurence. Jau kopš seniem laikiem patērētājus ir piesaistījis produkta ārējais, vizuālais noformējums – tā dizains. Uzlabojot preces ārējo izskatu, tiek palielināts preču pārdošanas apjoms. Mūsdienās lielākā daļa cilvēku ir gatavi pārmaksāt par preci, kura ir oriģināla, atšķirīga, ar patīkamu ārējo noformējumu. Preces ārējam izskatam ir ļoti liela nozīme, jo pirmo iespaidu veido vizuālā uztvere. Uzņēmumi ar vien vairāk ir sākušie pievērst lielāku uzmanību savu piedāvāto preču ārējam izskatam un kvalitātei.