Vērtējums:
Publicēts: 09.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolā. Cimdiņi', 1.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolā. Cimdiņi', 2.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolā. Cimdiņi', 3.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolā. Cimdiņi', 4.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolā. Cimdiņi', 5.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolā. Cimdiņi', 6.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolā. Cimdiņi', 7.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolā. Cimdiņi', 8.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolā. Cimdiņi', 9.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolā. Cimdiņi', 10.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolā. Cimdiņi', 11.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolā. Cimdiņi', 12.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolā. Cimdiņi', 13.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolā. Cimdiņi', 14.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolā. Cimdiņi', 15.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolā. Cimdiņi', 16.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolā. Cimdiņi', 17.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite pirmsskolā. Cimdiņi', 18.
Darba fragmentsAizvērt

Mērķis nedēļai: Pieredzes veidošana par to, ka vienas un tās pašas formas
priekšmets var būt dažāda lieluma, vārdu krājuma paplašināšana un
radošuma izpausmes veicināšana.
Apakštemati:
* Aitiņa Sprogainīte ( Daba + runa, apkārtne, rokas sagatavošana
rakstīšanai)
* Cimdiņi Rūķītim ( Apkārtne + runa, tēlotājdarbība /aplicēšana/)
* Pieci pirksti cimdiņā ( Matemātika + runa, tēlotājdarbība
/zīmēšana/)
* Vecīša cimdiņš ( Daiļliteratūra + daba, mūzika)
* Raibais cimdiņš ( Aplicēšana + rokas sagatavošana rakstīšanai,
mūzika)
Pirmdiena
Apakštemats: Aitiņa Sprogainīte
Dominante: Daba
Pakārtotais d. v.: Apkārtne, runa, rokas sagatavošana rakstīšanai
Mērķis: Zināšanu sniegšana par mājdzīvnieku – aitu, tās nepieciešamību cilvēka
dzīvē.
Uzdevumi: 1) Veicināt izziņas interešu attīstību par mājdzīvnieku - aitu, tās
nozīmi cilvēka dzīvē.
2) Vingrināt nosaukt dzīvnieka (aitas) atsevišķas ķermeņa daļas un
spilgtākās pazīmes.
3) Vingrināt uzmanības spējas, aplūkojot sižeta attēlus.
4) Vingrināt nosaukt priekšmetu formu (apaļš), izmēru (liels, mazs,
resns, tievs).
5) Aktivizēt vārdus, kas raksturo priekšmetu kvalitāti, īpašības( apaļš,
mīksts, pūkains, krāsains, resns, tievs).
6) Veicināt dzijas tīšanas iemaņas
7) Veicināt uzkrāt juteklisko pieredzi.
8) Attīstīt prasmi darboties pēc pieaugušā parauga.
9) Vingrināt vilkt apļveida līnijas gaisā un uz papīra.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants