Vērtējums:
Publicēts: 22.03.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Pētījuma darbs mārketingā', 1.
  • Konspekts 'Pētījuma darbs mārketingā', 2.
Darba fragmentsAizvērt

1) Šīs preču zīmes esmu izvēlējies, jo es pats lietoju preces, kurām ir šī preču zīme!Protams,preču zīme ietekmē manu izveli, jo man patīk originālas preces, nevis viltojums, jo originālam, tomer ir īsta kvalitate.Tāpec par preču zīmi ir jāmaksā, un preces cena ir uzreiz lielāka.

2)Piemeram minerāludens „A” veikalā „Arka” maksā 0.21 Ls, bet veikalā „Neja”, tas maksā 0.16 Ls.
Piedevas: Lielveikalā „Maxima” ir klientu karte, kurā par ikkatru iztēreto Latu tiek ieskaitīts viens santīms, un vēl kartes īpašniekiem katru nedēļu tiek piedavatas dazādas atlaides. Atlaides parasti ir arī sezonas precem, tad, kad sezona jau iet uz beigām. Ir ari tāda bonusu sistemā, kad nem divus, maksā par vienu.Viena prece ir bonusā.

3) Cenu diferencēšana:
• Dažādos pasakumos -biļetes iepriekspardošanā tiek pardotas letāk, bet pasakuma dienā tas maksā dargāk
• Sezonas precu izpardošana-Preces, kuras bija aktuālas pagajušajā sezonā, nakamajā sezonā tiek pardotas daudz letāk.
• Dažādi preses izdevumi-piemeram, ja konkretu preses izdevumu abonē gadam, tad par katru izdevumu sanak maksāt mazliet lētāk.
• Tirdznieciba-Piemeram, tajā paša veikala „Maxima”, tiem kuriem ir klienta karte, dažas preces ir lētākas, tas rosina to, lai vairāk pirktu klienta kartes.
• Kulturas pasakumos-Bērniem un pencionāriem par ieeju ir jamaksā vai nu mazāk, vai nu puscena, bet parējiem jamaksā pilna cena.

Autora komentārsAtvērt
Atlants