Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.01.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Paraugs 'Atbildes pedagoģiskajā psiholoģijā', 1.
  • Paraugs 'Atbildes pedagoģiskajā psiholoģijā', 2.
  • Paraugs 'Atbildes pedagoģiskajā psiholoģijā', 3.
  • Paraugs 'Atbildes pedagoģiskajā psiholoģijā', 4.
  • Paraugs 'Atbildes pedagoģiskajā psiholoģijā', 5.
Darba fragmentsAizvērt

13.Ar ko atšķiras mācīšanās motivācija pirmskolas vecuma bērniem un 16-19 gadīgiem jauniešiem?
• Pirmsskolas vecuma bērni ir zinātkāri mācīties kaut ko jaunu, pieskarties, aptaustīt, pasmaržot, viņiem ir ļoti svarīgi lai skolotāja paslavē par padarīto un tā bērns vēlēsies vel darboties. Skolotājam ir jāprot novērtēt bērna veikums.
• Jauniešiem motivāciju dod nākotnes iespējas un pašapziņa, tas ja viņi mācīsies varēs mācīties labākā augstskolā, iekļūt budžetā, iegūt labāku darbu cerības uz labāku nākotni.

14. Pie kādiem priekšnosacījumiem var sagaidīt, ka skolotājs būs autoritāte skolēnam pusaudžu vecumā?
• Skolotājam ir jābūt sadarbībai ar pusaudžiem, uzticībai. Ja skolotājs būs tolerants un iejūtīgs pret pusaudzi, nepazemojot viņu klases priekšā un neizrādot savu spēku vai bezspēcību liekot zemu novērtējumu vai kā savādāk „sodot”. Skolotājam ir jājūt situācija un jāprot reaģēt. Skolotājam ir jāieklausās pusaudžu velmēs, ieteikumos, bet nevar tiem pakļauties ir jāzina robeža.

Autora komentārsAtvērt
Atlants