Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.09.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Noieta stimulēšanas būtība, mērķi, uzdevumi', 1.
  • Konspekts 'Noieta stimulēšanas būtība, mērķi, uzdevumi', 2.
  • Konspekts 'Noieta stimulēšanas būtība, mērķi, uzdevumi', 3.
  • Konspekts 'Noieta stimulēšanas būtība, mērķi, uzdevumi', 4.
  • Konspekts 'Noieta stimulēšanas būtība, mērķi, uzdevumi', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Preču realizācijas stimulēšana – īslaicīga preču pirkšanas un pārdošanas motivēšanas metožu izmantošana ar nolūku paātrināt un (vai) palielināt pircēju (starpnieku) motivējumu pirkt (pārdot) preci.[2]
Pārdošanas (realizācijas) veicināšanas pasākumu mērķis ir paātrināt un pastiprināt tirgus atbildes reakciju uz piedāvājumu.
Stimulēšanas veidi var būt dažādi:
pircēju un patērētāju stimulēšana (preču paraugu izplatīšana, atlaižu kuponu lietošana, konkursi, loterijas, preču demonstrējumi, pirkuma summas daļēja atmaksa);
tirdzniecības personāla stimulēšana (konkurss Labākais pārdevējs, prēmijas, profesionālas tikšanās, pārdevēju semināri);
tirdzniecības starpnieku stimulēšana (kopēja reklāma ražotājiem un tirgotājiem, izstādes un sacensības, atsevišķas bezmaksas preces). [3]…

Autora komentārsAtvērt
Atlants