Vērtējums:
Publicēts: 11.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Ietilpības palielināšanas metodes un līdzekļi autotransportā, dzelzceļā', 1.
  • Prezentācija 'Ietilpības palielināšanas metodes un līdzekļi autotransportā, dzelzceļā', 2.
  • Prezentācija 'Ietilpības palielināšanas metodes un līdzekļi autotransportā, dzelzceļā', 3.
  • Prezentācija 'Ietilpības palielināšanas metodes un līdzekļi autotransportā, dzelzceļā', 4.
  • Prezentācija 'Ietilpības palielināšanas metodes un līdzekļi autotransportā, dzelzceļā', 5.
  • Prezentācija 'Ietilpības palielināšanas metodes un līdzekļi autotransportā, dzelzceļā', 6.
  • Prezentācija 'Ietilpības palielināšanas metodes un līdzekļi autotransportā, dzelzceļā', 7.
  • Prezentācija 'Ietilpības palielināšanas metodes un līdzekļi autotransportā, dzelzceļā', 8.
  • Prezentācija 'Ietilpības palielināšanas metodes un līdzekļi autotransportā, dzelzceļā', 9.
  • Prezentācija 'Ietilpības palielināšanas metodes un līdzekļi autotransportā, dzelzceļā', 10.
  • Prezentācija 'Ietilpības palielināšanas metodes un līdzekļi autotransportā, dzelzceļā', 11.
  • Prezentācija 'Ietilpības palielināšanas metodes un līdzekļi autotransportā, dzelzceļā', 12.
  • Prezentācija 'Ietilpības palielināšanas metodes un līdzekļi autotransportā, dzelzceļā', 13.
  • Prezentācija 'Ietilpības palielināšanas metodes un līdzekļi autotransportā, dzelzceļā', 14.
  • Prezentācija 'Ietilpības palielināšanas metodes un līdzekļi autotransportā, dzelzceļā', 15.
  • Prezentācija 'Ietilpības palielināšanas metodes un līdzekļi autotransportā, dzelzceļā', 16.
  • Prezentācija 'Ietilpības palielināšanas metodes un līdzekļi autotransportā, dzelzceļā', 17.
  • Prezentācija 'Ietilpības palielināšanas metodes un līdzekļi autotransportā, dzelzceļā', 18.
  • Prezentācija 'Ietilpības palielināšanas metodes un līdzekļi autotransportā, dzelzceļā', 19.
Darba fragmentsAizvērt

Daļa kravas auto ir aprīkoti ar nolaižamu/paceļamu papildus asi, kura paceltā režīmā samazina auto pretestību (berzi) pret ceļa segumu un līdz ar to ekonomē degvielu un auto resursus- savukārt nolaižot šo asi ir iespējams iegūt lielāku auto kravnesību un tas ir svarīgs faktors, ja ir jāpārvadā smagas kravas.
Ko darīt, ja vajag pārvadāt ļoti lielas un smagas kravas, kuras pārkāpj visus LR normatīvus?
Ja šo kravu nevar izjaukt un sadalīt, lai tomēr tā iekļautos likuma robežās- tad risinājumu var rast izstrādājot detalizētu pārvadājumu plānu un iesniedzot to attiecīgajās valsts institūcijās, lai iegūtu atļauju šādas kravas transportēšanai. Vēl noteikti būs nepieciešams atrast atbilstošu transportu ar attiecīgu kravnesību.

Kravu iekraušanas metodes vagonos
Vairāk nekā 80% kravu, kas tiek pieņemtas pārvadāšanai, tiek iekrautas un izkrautas uz uzņēmumu ceļiem, kas ar pievadceļiem ir saistīti ar kopējo dzelzceļu tīklu.
Lai labāk izmantotu lokomotīves un vagonus, samazinātu to dīkstāvi un paātrinātu iekraušanas- izkraušanas operācijas un ietaupītu līdzekļus, uzņēmumu pievedceļu darbs tiek saskaņots pēc vienota tehnoloģiska procesa. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants