Vērtējums:
Publicēts: 13.08.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
  • Paraugs 'Reklāmas animācijas veidošana', 1.
  • Paraugs 'Reklāmas animācijas veidošana', 2.
  • Paraugs 'Reklāmas animācijas veidošana', 3.
  • Paraugs 'Reklāmas animācijas veidošana', 4.
  • Paraugs 'Reklāmas animācijas veidošana', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi: Pēc darba autora domām, gala rezultātā iegūtas vizuāli pietiekami līdzīgas reklāmas animācijas (baneri). Nedaudz atšķiras animācijas izmantotās teksta kontūras un noformējums, kā arī pārejas efekti, kas galvenokārt skaidrojams ar to, ka BannerSnack interneta
resurss daudzas papildu iespējas piedāvāja tikai par maksu.
Jāatzīst, ka šāda iegūto animāciju līdzība ir realizējama tikai pie vienkāršām, galvenokārt tekstuālām reklāmām, tas ir, ja ar stacionāro programmu reklāmai tiktu iestatīti specifiski teksta un attēlu efekti, izcēlumi, kā arī animācijas, tad ar interneta resursu šādus pašus efektus būtu
gandrīz neiespējami realizēt. Var teikt to, ka ar stacionāro programmu, piemēram, GIMP, var realizēt jebkuru ar interneta resursu veidoto GIF animāciju, taču ar interneta resursu ne vienmēr var izstrādāt tādu pašu reklāmu kā ar grafisko lietojumprogrammatūru.
Noteikti jāmin, ka interneta vidē ir pieejami ļoti daudzi baneru veidošanas rīki, tomēr tikai daži bija izmantojami šī uzdevumu izpildei, jo vairums interneta resursu rīku piedāvā izstrādāt tikai statiskas (ne-animētas) reklāmas; citi rīki gala rezultātu piedāvā lejupielādēt tikai SWF vai
SVG formāta veidā, bet nesniedz iespēju lejupielādēt GIF animācijas vai arī par GIF animācijas lejupielādi pieprasa nelielu samaksu (piemēram, http://www.webbanner24.com).…

Atlants