Vērtējums:
Publicēts: 05.03.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Konkurentu stipro un vājo pušu analīze konkrētā uzņēmumā', 1.
  • Referāts 'Konkurentu stipro un vājo pušu analīze konkrētā uzņēmumā', 2.
  • Referāts 'Konkurentu stipro un vājo pušu analīze konkrētā uzņēmumā', 3.
  • Referāts 'Konkurentu stipro un vājo pušu analīze konkrētā uzņēmumā', 4.
  • Referāts 'Konkurentu stipro un vājo pušu analīze konkrētā uzņēmumā', 5.
  • Referāts 'Konkurentu stipro un vājo pušu analīze konkrētā uzņēmumā', 6.
  • Referāts 'Konkurentu stipro un vājo pušu analīze konkrētā uzņēmumā', 7.
  • Referāts 'Konkurentu stipro un vājo pušu analīze konkrētā uzņēmumā', 8.
  • Referāts 'Konkurentu stipro un vājo pušu analīze konkrētā uzņēmumā', 9.
  • Referāts 'Konkurentu stipro un vājo pušu analīze konkrētā uzņēmumā', 10.
  • Referāts 'Konkurentu stipro un vājo pušu analīze konkrētā uzņēmumā', 11.
  • Referāts 'Konkurentu stipro un vājo pušu analīze konkrētā uzņēmumā', 12.
  • Referāts 'Konkurentu stipro un vājo pušu analīze konkrētā uzņēmumā', 13.
  • Referāts 'Konkurentu stipro un vājo pušu analīze konkrētā uzņēmumā', 14.
  • Referāts 'Konkurentu stipro un vājo pušu analīze konkrētā uzņēmumā', 15.
  • Referāts 'Konkurentu stipro un vājo pušu analīze konkrētā uzņēmumā', 16.
  • Referāts 'Konkurentu stipro un vājo pušu analīze konkrētā uzņēmumā', 17.
  • Referāts 'Konkurentu stipro un vājo pušu analīze konkrētā uzņēmumā', 18.
  • Referāts 'Konkurentu stipro un vājo pušu analīze konkrētā uzņēmumā', 19.
  • Referāts 'Konkurentu stipro un vājo pušu analīze konkrētā uzņēmumā', 20.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
TIRGUS RAKSTUROJUMS TAD UN TAGAD    4
PRODUKTU RAKSTUROJUMS (SVID)    7
KONKURENTU SALĪDZINĀŠANA    13
SECINĀJUMI    18
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    19
Darba fragmentsAizvērt

Tirgus izpēte ir pirmais solis, lai uzņēmums zinātu, kādas ir konkurentu stiprās un vājās puses. Kas būs nepieciešams, lai šajā jomā varētu izdzīvot, kāda attieksme pret šo pakalpojuma vai preces veidu ir valstij, varbūt tā stimulē konkurenci šajā jomā, varbūt, liek barjeras, un nav vērts iekļūt šajā tirgū. Varbūt tirgus ir pārāk piesātināts, un vēl vienam konkurentam tur vairs nav vietas. Vai investīciju politika jūs apmierinās vai nē, kāds ir demogrāfiskais stāvoklis, kāda ir nodarbinātība, kāds ir ieņēmumu līmenis, varbūt, ka jūsu preces vai pakalpojuma veidu Latvijas iedzīvotāji nevar atļauties. Tam visam ir jāseko līdzi, ja vēlas sekmīgi darboties.
Tā kā SIA Agrimatco Latvia darbojas lauksaimniecības materiālu mazumtirdzniecībā, vairumtirdzniecībā, tehnikas un instrumentu tirdzniecībā, tad lielu soli atpakaļ lika atkāpties lielas kritums tautsaimniecībā 2009. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants