Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.06.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Referāts 'Audzināšanas dimensija izglītības procesā', 1.
  • Referāts 'Audzināšanas dimensija izglītības procesā', 2.
  • Referāts 'Audzināšanas dimensija izglītības procesā', 3.
  • Referāts 'Audzināšanas dimensija izglītības procesā', 4.
  • Referāts 'Audzināšanas dimensija izglītības procesā', 5.
  • Referāts 'Audzināšanas dimensija izglītības procesā', 6.
  • Referāts 'Audzināšanas dimensija izglītības procesā', 7.
  • Referāts 'Audzināšanas dimensija izglītības procesā', 8.
  • Referāts 'Audzināšanas dimensija izglītības procesā', 9.
  • Referāts 'Audzināšanas dimensija izglītības procesā', 10.
  • Referāts 'Audzināšanas dimensija izglītības procesā', 11.
  • Referāts 'Audzināšanas dimensija izglītības procesā', 12.
  • Referāts 'Audzināšanas dimensija izglītības procesā', 13.
  • Referāts 'Audzināšanas dimensija izglītības procesā', 14.
  • Referāts 'Audzināšanas dimensija izglītības procesā', 15.
  • Referāts 'Audzināšanas dimensija izglītības procesā', 16.
  • Referāts 'Audzināšanas dimensija izglītības procesā', 17.
  • Referāts 'Audzināšanas dimensija izglītības procesā', 18.
  • Referāts 'Audzināšanas dimensija izglītības procesā', 19.
  • Referāts 'Audzināšanas dimensija izglītības procesā', 20.
  • Referāts 'Audzināšanas dimensija izglītības procesā', 21.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Audzināšana un paradigmas maiņa sabiedrībā 21. gadsimtā    4
1.1.  Pedagoga profesionālā kompetence un pārliecības ietekmē indivīda sasniegtos rezultātus mācību un audzināšanas procesā    5
1.2.  Izglītības iestāde ir tieši saistītas un ietekmē izglītībā sasniedzamos rezultātus    5
2.  Skolotājs kā audzinātājs    7
3.  Audzināšanas darbības funkcijas    8
4.  Pētījumi 21.gadsimtā audzināšanas jautājumos, to rezultāti un analīze    10
5.  Audzināšana kā mācību procesa daļa    13
6.  Metodiskie ieteikumi pedagogiem audzināšanas procesa īstenošanai izglītības iestādē    16
  Secinājumi    18
  Ieteikumi    19
  Izmantotā literatūra    20
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Audzināšanas teoriju un praksi nozīmīgi ietekmē starptautiskās politiskās iniciatīvas, priekšplānā izvirzot pašaudzināšanas un rakstura izglītības, kā arī personiskās līderības un līderības pieejas.
2. Tehnoloģiju un mākslīgā intelekta attīstība maina izglītības saturu, mācīšanas un mācīšanās pieejas, kā arī priekšplānā izvirza izglītības un kompetences audzināšanas aspektu, kurā izglītība ir resurss sabiedrības kopējam labumam.
3. Audzināšanā iztrūkstot precīzam funkciju dalījumam starp ģimeni un izglītības iestādi, starp pedagogu un klases audzinātāju, ir būtiski, lai izglītības iestāde pati definētu atbildību sadarbībā ar vecākiem un izglītojamajiem
4. Pedagoģisko procesu ietekmē pedagoga metožu izvēli, kā arī uzsver sadarbības nepieciešamību starp bērnu, ģimeni, pedagogu un izglītības iestādi.
5. Izglītības iestādei jāuzņemas atbildība arī par audzināšanu kā kultūras un tradīciju pārmantošanas modeli, un tas kļūst par nozīmīgāko audzināšanas procesā.
6. Pedagoga ētikas normas ļoti ietekmē klases kolektīva izveidi un struktūru.

Autora komentārsAtvērt
Atlants