Vērtējums:
Publicēts: 25.04.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Datu vākšanas posms mārketinga pētījumā: primārie dati', 1.
  • Konspekts 'Datu vākšanas posms mārketinga pētījumā: primārie dati', 2.
  • Konspekts 'Datu vākšanas posms mārketinga pētījumā: primārie dati', 3.
  • Konspekts 'Datu vākšanas posms mārketinga pētījumā: primārie dati', 4.
  • Konspekts 'Datu vākšanas posms mārketinga pētījumā: primārie dati', 5.
Darba fragmentsAizvērt

5. Nodomi – Tirgotājiem ir ieinteresētība cilvēku nodomos, galvenokārt, attiecībā uz pirkšanas paradumiem. Atbildes tiek analizētas un izmantotas kā viens rādītājs rezultātiem nākotnē ekonomiskajai aktivitāti. Mārketinga pētījuma nodomi bieži vien pulcējās, lūdzot respondentus norādīt dažādas atbildes. Šādas atbildes vislabāk var raksturot savus plānus attiecībā uz jauno produktu vai pakalpojumu:
Noteikti pirktu;
Droši vien pirktu;
Neesmu drošs;
Droši vien, ka nepirktu;
Noteikti nepirktu.7

6. Motivācija - motivācijas jēdziens, šķiet, ir vairāk semantisko neskaidrību nekā vairums terminu uzvedības zinātnēs. Daži autori uzstāj, ka motīvi atšķiras no diskiem un pēdējo izmantoto terminu, galvenokārt, raksturo pamata psiholoģiskajām vajadzībām – tas ir – izskalkums, slāpes, pajumte un dzimums.

7. Uzvedība – uzvedības problēmas, ko pircējs ir darījis, ko dara. Parasti mārketinga pētījumā tas ir, šo līdzekļu iegāde un lietošanas uzvedība.8

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants