Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.06.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'E-komercija Latvijā', 1.
  • Referāts 'E-komercija Latvijā', 2.
  • Referāts 'E-komercija Latvijā', 3.
  • Referāts 'E-komercija Latvijā', 4.
  • Referāts 'E-komercija Latvijā', 5.
  • Referāts 'E-komercija Latvijā', 6.
  • Referāts 'E-komercija Latvijā', 7.
  • Referāts 'E-komercija Latvijā', 8.
  • Referāts 'E-komercija Latvijā', 9.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
Ievads    3
E-komercija    4
Norēķini interneta veikalos    6
3.1  Kredītkartes un debetkartes    7
3.2  Virtuālās kartes    7
3.3  Kā saglabāt drošību lietojot virtuālo karti    7
Karšu drošības apsvērumi    8
Secinājumi    9
Darba fragmentsAizvērt

E-komercijai Latvijā tikai tagad ir sākusi savu uzvaras gājienu. Interneta veikali ir daudz mobilāki un dinamiskāki, pie tam ir iespējams stipri ieekonomēt uz telpu īri un darba algu rēķina.
Elektronisko sakaru pakalpojumu tirgus Latvijā veidojas ciešā saistībā ar kopējo valsts ekonomisko attīstību.
Daudz un plaši ir runāts un rakstīts par interneta izmantošanas iespējām biznesā. Taču Latvijas internets ir zināmā mērā jauns un specifisks.
Latvijā internets tiek izmantots galvenokārt informācijas meklēšanai, liecina Informācijas sabiedrības pētījums, kas tika veikts laika posmā no 2004.gada februāra līdz aprīlim, pavisam aptaujājot 2500 Latvijas iedzīvotājus vecumā no 15 līdz 74 gadiem.
E-komercija Latvijā attīstās lēni divu iemeslu dēļ. Pirmkārt, uzņēmējiem trūkst zināšanu par jauno tehnoloģiju izmantošanu biznesā, un, otrkārt, Interneta tirdzniecība tomēr ir dārgāks prieks par statisku Interneta lappusi, kādas jau ir simtiem uzņēmēju.Nedaudz kavē arī vairāku banku pasivitāte un nogaidošā pozīcija. Tomēr strauji pieaug Interneta lietotāju skaits un notiek arī aktīva rosība e-biznesa lauciņā, tāpēc drīz vien varam piedzīvot īstu elektroniskās tirdzniecības bumu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants