Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.04.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Konspekts 'Rīgas Tūrisma aģentūras', 1.
  • Konspekts 'Rīgas Tūrisma aģentūras', 2.
  • Konspekts 'Rīgas Tūrisma aģentūras', 3.
  • Konspekts 'Rīgas Tūrisma aģentūras', 4.
  • Konspekts 'Rīgas Tūrisma aģentūras', 5.
  • Konspekts 'Rīgas Tūrisma aģentūras', 6.
  • Konspekts 'Rīgas Tūrisma aģentūras', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Tūrisma aģentūru darba īpatnības:
Piedāvājums klientam ir konkrēta ceļojumu veida pieprasījums, aģentūras specializējas uz marketinga politiku. Ir aģentūras, kas piedāvā izvēli: aviobiļetes, kruīzu un prāmju biļetes, dzelzceļa un autobusu biļetes, auto nomu, naktsmītnes veisnīcās un ceļojumu paketes. Var piedāvāt arī blakus pakalpojumus, piemēram, ceļojumu apdrošināšanu, ārvalstu valūtas maiņu, un dažkārt aģenti uzņemas ari ceļojuma vīzu sagatavošanu..

Tūrisma aģentūru izvietojuma principi:
Ceļojumu aģentūras izvietotas lielāko pilsētu centros, lielo pilsētu piepilsētās, un retāk - mazajās pilsētās. Lai nodrošinātu veiksmīgas darbības iespējas, tam jāatrodas lielu tirdzniecības rajonu centru tuvumā. Tās konkurē ar citam aģentūrām, kuras izmēri lielpilsētā var aprobežoties ar dažam blakusesošām ielām.

Tūrisma aģentūru ienākuma avoti:
Aģentūras iegūst ienākumus no komisijas naudas par pārdotajiem ceļojumiem (no pārdevējiem vai/un maksu no klienta).Bet to ienesīgums arvien vairāk atkarīgs no tā, vai tas noreķinās „skaidrā naudā” vai „kredītā”. Ja aģentūrai ir kreditēšanas līgumi ar pamat-piegādātājiem, uzskaite vienkāršāka un skaidras naudas plūsma labāka, jo var ilgāk paturēt klientu maksājumus pie sevis, pirms līdzekļus pārskaita pamatpiegādātājam.

Autora komentārsAtvērt
Atlants