Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.05.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mācīšanās traucējumi', 1.
  • Konspekts 'Mācīšanās traucējumi', 2.
  • Konspekts 'Mācīšanās traucējumi', 3.
  • Konspekts 'Mācīšanās traucējumi', 4.
  • Konspekts 'Mācīšanās traucējumi', 5.
  • Konspekts 'Mācīšanās traucējumi', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Lai izglītība būtu veicinoša un pozitīvi virzīta, bērniem ar mācīšanās traucējumiem būtu jāapgūst mācību viela pēc individuālā plāna. Plāns ir izglītojamā spējām pielāgota izglītības procesa organizēšana, kas balstīta, ievērojot viņa pieredzi, prasmes, izziņas procesu īpatnības un izglītības standartā un mācību priekšmetu programmās izvirzītos mērķus un uzdevumus. Tas izstrādājams skolotājam, kopā ar atblasta komandas speciālistiem. (Valsts izglītības satura centrs, 2015).

Secinājumi
1. Svarīgākais gan vecākiem, gan pedagogam ir atpazīt bērnus ar mācīšanās traucējumiem.
2. Sadarbībā vecāki un pedagogi pēc iespējas laicīgi pievērst uzmanību šādiem bērniem, darboties un palīdzēt emocionāli, negraujot pašvērtējumu un mudinot apgūt sociālās prasmes.
3. Skolotāja uzdevums, ņemt vērā šādus gadījumus klasē, veidot vidi piemērotu, bez uzmanību novērsošiem faktoriem.
4. Kā arī ļoti svarīgs pedagoga uzdevums ir kopā ar atbalsta komandu izstrādāt individuālo plānu pēc kura strādājot bērns apgūtu vajadzīgo mācību vielu.

Atlants